Kredyt mieszkaniowy. Gdzie?

Data: 2009-05-07 12:11:39
Autor: robson.m
Kredyt mieszkaniowy. Gdzie?
Witam.
W ciągu najbliższych 12. m-cy chcę kupić mieszkanie. Bez kredytu się
nie obędzie :) Kwota kredytu to ok. 70-100 tys. + wkład własny.
Podpowiedzcie, gdzie szukać ? Słyszałem o Nordea, że w tej chwili chcą
zdominować rynek hipoteczny. Mam konto osobiste w mBanku, ale wg mnie
przeginają. Poza tym nie jestem zmuszony do zakupu własnego m, ale
takim myśleniem nie kupię chyba nigdy.
Pozdro
Robson

Data: 2009-05-07 22:12:12
Autor: RobertS
Kredyt mieszkaniowy. Gdzie?
robson.m@poczta.fm pisze:
[...]

to ważne czy kredyt będzie na kwotę do 80kzl czy powyzej!

RobertS

Data: 2009-05-08 01:59:10
Autor: robson.m
Kredyt mieszkaniowy. Gdzie?

to ważne czy kredyt będzie na kwotę do 80kzl czy powyzej!

RobertS

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dlaczego to jest ważne?

Robson

Data: 2009-05-08 02:33:42
Autor: BK
Kredyt mieszkaniowy. Gdzie?
On May 8, 10:59 am, robso...@poczta.fm wrote:
> to ważne czy kredyt będzie na kwotę do 80kzl czy powyzej!

> --
> pozdrawiam
> RobertS

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dlaczego to jest ważne?

Robson

Ustawa o kredycie konsumenckim. Jak bedzie pozniej 80 000 zl to z mocy
prawa klientowi sytuacja sie poprawia bo np. nie mozna wprowadzic
zapisu o prowizji za wczesniejsza splate [a w hipotecznych chyba
standardowo banki biora taka prowizje przez pierwsze lata]. I wiele
innych bajerów :)

Data: 2009-05-08 03:11:39
Autor: robson.m
Kredyt mieszkaniowy. Gdzie?
On 8 Maj, 11:33, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

> [...]

zapisu o prowizji za wczesniejsza splate [a w hipotecznych chyba
standardowo banki biora taka prowizje przez pierwsze lata]. I wiele

Dzięki za info. Czytam właśnie tą ustawę. Muszę przeanalizować kwotę
poniżej 80 tys. A jakie banki na chwilę obecną można brać pod uwagę?

Robson

Kredyt mieszkaniowy. Gdzie?