Kredyt mieszkaniowy - jakie dochody?

Data: 2009-06-28 18:54:01
Autor: robert 21
Kredyt mieszkaniowy - jakie dochody?
Witam.
Zakładajac ze mam umowe o prace na czas nieokreslony i juz jakis czas pracje w danej firmie np 1 rok;
Wydatkow stalych nie ma, bo np mieszkam z rodzicami.

Jaki musze miec minimalnie dochód brutto by moc uzyskac kredyt mieszkaniowy ?

Data: 2009-06-28 10:19:17
Autor: BK
On 28 Cze, 18:54, robert...@wp.pl wrote:
[...]

egzotyka pytania powala - zalezy w jakiej wysokosci kredyt chcesz

Data: 2009-06-28 19:22:04
Autor: Beniowa
Kredyt mieszkaniowy - jakie dochody?

Użytkownik <robert_21@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:796e.000002ca.4a47a029newsgate.onet.pl...
[...]

Przy 15 000 zl netto mozesz juz swobodnie przebierac w ofertach.

Beniowa

Data: 2009-06-28 20:48:45
Autor: Radzik
robert_21@wp.pl pisze:
[...]
zależy od kwoty i banku, ale sensowne minimum to 2000 zł netto...

Data: 2009-06-28 21:23:10
Autor: Mithos
Radzik pisze:
zależy od kwoty i banku, ale sensowne minimum to 2000 zł netto...

W Warszawie to dwa razy tyle.

--
Mithos

Data: 2009-06-28 22:46:54
Autor: xbartx
Kredyt mieszkaniowy - jakie dochody?
On Sun, 28 Jun 2009 21:23:10 +0200
Mithos <fake@adres.pl> wrote:

Radzik pisze:
> zależy od kwoty i banku, ale sensowne minimum to 2000 zł netto...

W Warszawie to dwa razy tyle.

Dokładnie. Zależy jak duży kredyt i w jakim mieście/miasteczku/wsi to
mieszkanie ma się znajdować.

Xenocide

Data: 2009-06-28 22:58:02
Autor: Mithos
xbartx pisze:
Dokładnie. Zależy jak duży kredyt i w jakim mieście/miasteczku/wsi to
mieszkanie ma się znajdować.

Ja pisaĹ‚em o kawalerce (IMO koszt min. 350k PLN i to bÄ™dzie raczej coĹ› mocno Ĺ›redniego). No 2 pokoje to trzeba wyĹ‚oĹĽyć jakieĹ› 500k PLN (i teĹĽ nie bÄ™dzie to ĹĽadna rewelacja). Fajne lokale to niestety okoĹ‚o 1000k PLN, tyle ĹĽe majÄ…c milion to moĹĽna go jakoĹ› ciekawiej zagospodarować niĹĽ kupujÄ…c mieszkanie (vel apartament na Tarchominie) w bloku  ;)

--
Mithos

Data: 2009-06-28 23:06:20
Autor: xbartx
Kredyt mieszkaniowy - jakie dochody?
On Sun, 28 Jun 2009 22:58:02 +0200
Mithos <fake@adres.pl> wrote:

xbartx pisze:
> Dokładnie. Zależy jak duży kredyt i w jakim mieście/miasteczku/wsi
> to mieszkanie ma się znajdować.

Ja pisałem o kawalerce (IMO koszt min. 350k PLN i to będzie raczej
coś mocno średniego). No 2 pokoje to trzeba wyłożyć jakieś 500k PLN
(i też nie będzie to żadna rewelacja). Fajne lokale to niestety około
1000k PLN, tyle ĹĽe majÄ…c milion to moĹĽna go jakoĹ› ciekawiej
zagospodarować niż kupując mieszkanie (vel apartament na Tarchominie)
w bloku  ;)

hle hle dla mnie osobiście 350k to już niezła abstrakcja ;)

Xenocide

Data: 2009-06-28 23:13:58
Autor: Mithos
xbartx pisze:
hle hle dla mnie osobiście 350k to już niezła abstrakcja ;)

Dla wielu ludzi jednak nie, bo takie mieszkania znikają "od ręki".

Ok. 250k PLN to kosztuje mieszkanie (kawalerka ok 34 metry) w Pruszkowie pod WarszawÄ… - stan deweloperski. Miejsce w garaĹĽu podziemnym gratis ;)

--
Mithos

Data: 2009-06-28 23:32:29
Autor: MarekZ
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h28mf3$43p$1news.onet.pl...

Ok. 250k PLN to kosztuje mieszkanie (kawalerka ok 34 metry) w Pruszkowie pod WarszawÄ… - stan deweloperski. Miejsce w garaĹĽu podziemnym gratis ;)

7,5k/m2 w Pruszkowie? I ktoĹ› to kupi?

Data: 2009-06-29 17:32:52
Autor: Mithos
MarekZ pisze:
7,5k/m2 w Pruszkowie? I ktoĹ› to kupi?

Prawie wszystko sprzedane. IMO lepiej mieszkać w Pruszkowie niż gdzieś na Tarchominie czy Białołęce. Dojazd z Pruszkowa do centrum to jest mniej niż 30 minut (WKD, SKM) - prawie jak metro, podczas gdy dojazd ze złej strony Wisły to jest koszmar (czasem i 1,5h).

Ruch samochodowy po Warszawie przestaje mieć jakikolwiek sens.

--
Mithos

Data: 2009-06-29 04:15:41
Autor: BK
On Jun 28, 11:13 pm, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
xbartx pisze:

> hle hle dla mnie osobi¶cie 350k to już niezła abstrakcja ;)

Dla wielu ludzi jednak nie, bo takie mieszkania znikaj± "od ręki".

Ok. 250k PLN to kosztuje mieszkanie (kawalerka ok 34 metry) w Pruszkowie
pod Warszaw± - stan deweloperski. Miejsce w garażu podziemnym gratis ;)

--
Mithos

Nie zartuj to ja placilem 7,5k ale nie za Pruszkow, tylko w Warszawe
[lewy brzeg]. Nie stan developerski tylko wykonczenie pod klucz przez
developera [sciany, podlogi, meble kuchenne, czesc sprzetu agd,
plytki]. W kameralnym bloku na nowym osiedlu.

Chata ma swoje wady/zalety ale widze ze nie przeplacilem [maj 2009].

Data: 2009-06-29 17:35:35
Autor: Mithos
BK pisze:
[...]

Kupowałe¶ dziurę w ziemi czy budynek już stał ?

Co to za lokalizacja ? :)

--
Mithos

Data: 2009-06-29 08:39:50
Autor: BK
On 29 Cze, 17:35, Mithos <f...@adres.pl> wrote:
BK pisze:

> [...]
> Chata ma swoje wady/zalety ale widze ze nie przeplacilem [maj 2009].

Kupowałe¶ dziurę w ziemi czy budynek już stał ?

Jak juz stal - wprowadzilem sie "od reki". Rzut beretem od metra
stoklosy. Oficjalnie "z drugiej reki" bo od zagranicznego inwestora,
ktory wykupil pol bloku.

Data: 2009-07-01 20:53:08
Autor: perian
Kredyt mieszkaniowy - jakie dochody?
In
BK wrote:

Jak juz stal - wprowadzilem sie "od reki". Rzut beretem od metra
stoklosy. Oficjalnie "z drugiej reki" bo od zagranicznego inwestora,
ktory wykupil pol bloku.

Skoro to był maj 2009, to w czasie kryzysu dla tego inwestora zapewne.
Możliwe, że sprzedawał po kosztach i trafiłe¶ na okazję. Chwała za to!

--
perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Data: 2009-06-29 12:57:16
Autor: Maverick
Mithos wrote:
xbartx pisze:
hle hle dla mnie osobi¶cie 350k to już niezła abstrakcja ;)

Dla wielu ludzi jednak nie, bo takie mieszkania znikaj± "od ręki".

Ok. 250k PLN to kosztuje mieszkanie (kawalerka ok 34 metry) w Pruszkowie pod Warszaw± - stan deweloperski. Miejsce w garażu podziemnym gratis ;)

Kosztuje czy jest wyceniana? Bo ~5k to bedzie normalna cena... a nie 7,5k.

Za 275k kupilem 2 pokoje, 42m2 na Stegnach (Warszawa) - plyta, ale lepsza, osiedle super. Wydanie 350k na kawalerke to glupota, szczegolnie   w Pruszkowie.

Data: 2009-06-29 17:34:39
Autor: Mithos
Maverick pisze:
Za 275k kupilem 2 pokoje, 42m2 na Stegnach (Warszawa) - plyta, ale lepsza, osiedle super. Wydanie 350k na kawalerke to glupota, szczegolnie  w Pruszkowie.

Je¶li w dobrym stanie to po prostu trafiłe¶ na okazję. Znajoma ostatnio kupiła mieszkanie na dalekiej Białołęce i zapłaciła 7k PLN za metr. Jak dla mnie to jest to tylko administracyjnie Warszawa, bo dojazd (jak dla mnie) straszny i w ogóle jest to koniec ¶wiata.

--
Mithos

Data: 2009-06-29 17:57:48
Autor: Maverick
Mithos wrote:
Maverick pisze:
[...]

Stan taki sobie - w koncu plyta - ale budynek ocieplony, elewacja nowa (ok 2 lat). W mieszkaniu lazienka zrobiona, okna nowe (drewniane, bardzo dobre, wiec lepiej niz PCV, podlogi czesciowo zrobione). Mieszkanie sprzedawala kobieta - bo zmarl jej maz i mama i potrzebowala kasy - a sama mieszka przy al. Wilanowskiej - a kiedys mieszkali tutaj. Ogolnie wyszlo tanio i jestem bardzo zadowolony.

Kredyt mieszkaniowy - jakie dochody?