Kredyt mieszkaniowy w Skoku Stefczyka

Data: 2009-08-07 08:08:30
Autor: Buster
Kredyt mieszkaniowy w Skoku Stefczyka
Witam.
Mam pytanie takowe. W marcu tego roku TK ogłosił, że SKOK-i nie mogą udzielać kredytów dłuższych niż 60 miesięcy. Natomiast SKOK Stefczyka ma w swojej ofercie kredyt hipoteczny na okres dłuższy, do 300 miesięcy. Czy ktoś może mi to wyjaśnić??

--
Pozdrowienia
Radek Dobrowolski

Data: 2009-08-07 16:49:28
Autor: Maverick
Buster pisze:
[...]

Skuteczne egzekwowanie prawa? (oraz jego przestrzeganie)

A moze ta oferta to tylko oferta - "zostalo na stronie, ale tak naprawde tego nie mamy"

Poza tym do 300 miesiecy moze oznaczac wszystko - a wiec rownie dobrzze mogli napisac do 3000 miesiecy - a udzielac do max 60 :D

--
Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

Data: 2009-08-07 23:35:31
Autor: Buster
Maverick pisze:

[...]

Otóż nie. Byłem dzisiaj tam i się dowiedziałem. Otóż jak najbardziej, mogę dostać kredyt na 25 lat. Z tym, że będą dwie hipoteki i dwa weksle. Pierwsza na kredyt do 60 miesięcy dla SKOK-u, a druga powyżej, dla zewnętrznej firmy obsługującej coś tam. Do jasnej cholery, to w końcu jak to jest? Jest to prawo, czy go nie ma??? Czy polacy to taki cwany naród, że na każde prawo znajdzie obejście go??
A wracając do tematu SKOK-u. Co można z tym zrobić?? Prokuratura? UOKiK? Podpowiedzcie coś, bo mnie cholera bierze.

--
Pozdrowienia
Radek Dobrowolski

Data: 2009-08-07 23:44:03
Autor: Johnson
Kredyt mieszkaniowy w Skoku Stefczyka
Buster pisze:

Co można z tym zrobić??

Nie brać kredytu w SKOK. To nie jest przymusowe.

--
@2009 Johnson

Data: 2009-08-08 05:46:10
Autor: SQLwysyn
Kredyt mieszkaniowy w Skoku Stefczyka
Użytkownik "Johnson" <johnson@nospam.pl> napisał w wiadomości news:h5i76r$c1u$1inews.gazeta.pl...
Buster pisze:

Co można z tym zrobić??

Nie brać kredytu w SKOK.

Kredytów udzielaja banki. SKOK to nie jest bank. To jest conajwyzej 'pozyczka'.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Data: 2009-08-08 00:29:39
Autor: BK
On 7 Sie, 23:35, Buster <ra...@w1pos.p.lodz.pl> wrote:
Maverick pisze:

> [...]

A wracając do tematu SKOK-u. Co można z tym zrobić?? Prokuratura? UOKiK?
Podpowiedzcie coś, bo mnie cholera bierze.

A teraz hit sezonu [zawsze mnie to rozwala]:
UOKIK nie ma kompetencji wobec SKOK bo klient SKOK nie jest
konsumentem :) :) :)

Kredyt mieszkaniowy w Skoku Stefczyka