Kredyt na działkę a potem drugi na budowę?

Data: 2010-07-26 12:23:54
Autor: marzena
Kredyt na działkę a potem drugi na budowę?

Witam, sytuacja ma się tak, że mam na oku bardzo fajną działkę, ale musze
kupic teraz. Budować z wielu względów chcę za rok-dwa. Mam około 30% wkładu
własnego. Jak to rozegrać, żeby było jak najtaniej i jak najprościej.

a moze rozwaz zwykły kredyt gotowkowy na 2-3 lata?nie bedzie to najtaniej, bo koszt okolo 10%, natomiast najprosciej. oczywiscie wszytsko zalezy od ceny dzialki i Twoich  dochodów i czy bylbys w stanie w ciagu 3 lat splacic ten kredyt.
pozdr

Kredyt na działkę a potem drugi na budowę?