Kredyt na działkę a potem drugi na budowę?

Data: 2010-07-27 22:42:47
Autor: Marcin Kozlowski
Kredyt na działkę a potem drugi na budowę?
Użytkownik "Marek" <mareczek71@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:13dinpi4rprcs.p3cky2nonw8l.dlg40tude.net...
sensownie? Czy ktoś miał taki sam problem?
Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to kredyt z jak najmniejszą prowizją i
jak najmniejszym kosztem przedterminowej spłaty, w dodatku najlepiej w
złotówkach, żebym w momencie, kiedy będę chciał go spłacić drugim
kredytem, nie był uwięziony przez wzrost kursu i tym samym kapitału.

Mialem podobne sytuacje pod koniec zeszlego roku.
Tyz kredyt na zakup dzialki.
Ja wybralem Lukasa, bo mial 0% prowizji za udzielenie, marza dla PLN
wyszla cos kole 2%, wczesniejsza splata bezplatna, krotnie terminy zalatwiania
i na starcie stosunkowo malo biurokracji, choc potem sie okazalo
ze sie czepiali dupereli w dokumentach i bylo sporo zamieszania, ale
czegos takiego to pewnie mozna sie w roznych bankach spodziewac.

Ze standardowych mykow to trzeba bylo zalozyc platne konto.
Bylo tez ubezpieczenie, ktore jednak zmniejszalo procent marzy, wiec
o dziwo sie oplacalo je wziac.

Ogolnie jak robilem rekonesans to dane startowe wyszly dla mojego przypadku
w nim najlepiej.
Tak wiec sprawdz dla swojego przypadku.

M.

Kredyt na działkę a potem drugi na budowę?