Kredyt na mieszkanie

Data: 2009-04-06 13:18:57
Autor: Tristan
Kredyt na mieszkanie
Witam,

mam na oku mieszkanie, za około 140 tysięcy. Wkładu w tej chwili własnego
mam około 80 tysięcy. Więc z 60 tysięcy bym potrzebował kredytu. Wiem, że
okres teraz chujowy, ale uduszę się w obecnym lokum. Co byście radzili? Zupełnie niestety nie znam się na sprawach kredytów i nie
chcę wtopić. --
Tristan

Data: 2009-04-06 22:55:33
Autor: ąćęłńóśźż
Kredyt na mieszkanie
Idz do kilku (!) znanych firm doradczych i się zorientuj, ich usługi są bezpłatne do czasu samego wzięcia kredytu (później bank im płaci za pośrednictwo).
Tylko nie przyjmuj ofert jakichś egzotycznych nieznanych Ci banków.
JaC

-- -- -