Kredyt odnawialny czy zwyk³y

Data: 2010-05-28 16:40:05
Autor: Feromon
Kredyt odnawialny czy zwyk³y

U¿ytkownik "FTaQ" <fdav@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4bff9f32$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
Witam,
mam problem poniewa¿ nie wiem co wybraæ. Potrzebujê kwotê 20.000 z³.
Otrzyma³em pozytywn± decyzjê na kredyt odnawialny (na 14,35% w mBank) tylko zastanawia mnie pewna rzecz.

Trochê nie na temat, ale mo¿e siê przydaæ.
W Millenium daja karte na splacenie dlugu na innych kartach. Sumuja zad³u¿enia tamtych kart na podstawie 6 miesiecznych wyci±gow.
Nie ma obowi±zku ich likwidownia. Limit daj± 120% sumy.
Kase daja na 9,9% Jest jednak kilka kruczków.

- op³ata 1% za przelana gotowke
- oplata roczna za karte z limitem 40000 wynosi 200 z³, pewnie srebrna z limitem 20000 bêdzie mia³a mniejsz± op³atê
- nie radzê dokonywaæ t± kart± ¿adnych p³atno¶ci, bo wtedy pieni±dze na 20% stoj± i czekaj± na splate 20000.
- minimalna sp³ata miesiêczna to 5% zad³u¿enia plus odsetki, czyli jakie¶ 1150 z³ od 20 ty¶. to siê waha, bo dziennie licz±

Je¶li jest w portfelu kilka zad³u¿onych kart jest to jaki¶ sposób na wygospodarowanie gotówki
oprocentowanej 9,9%

Feromon

Kredyt odnawialny czy zwyk³y