Kredyt odnawialny w Multi

Data: 2009-10-11 19:35:32
Autor: Paul
Kredyt odnawialny w Multi
Witam,

Czy udzielają go w jakiejś uproszczonej procedurze? (np na podstawie historii rachunku)
Do jakiej wysokości?

paul.

Data: 2009-10-11 19:56:55
Autor: MarekZ
Kredyt odnawialny w Multi
Użytkownik "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hat51d$ai6$1@inews.gazeta.pl...

Czy udzielają go w jakiejś uproszczonej procedurze? (np na podstawie historii rachunku)
Do jakiej wysokości?

Do wysokości 50k.

Data: 2009-10-11 20:00:35
Autor: Grzegorz Mazur
Kredyt odnawialny w Multi
MarekZ (brak@adresu.w.pl) wrote in news:hat60r$src$1srv.cyf-kr.edu.pl:
[...]

Albo i więcej.

Jak ostatnio poprosiłem o niewielki kredyt (20k), to mi powiedzieli, że z moją historią rachunku daliby mi z uproszczoną procedurą na ponad 90k.

Ale uwaga na błędy softu :) Miesiąc po uruchomieniu pobrali ponownie opłatę za linię. Po reklamacji oddali w ciągu jednego dnia, ale na ręce trzeba patrzeć :)

G.

--
GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O-- -- M-- V- PS+ PE+++ Y+
PGP  t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h-- - y?

Data: 2009-10-11 20:06:14
Autor: MarekZ
Kredyt odnawialny w Multi
Użytkownik "Grzegorz Mazur" <news2@gregu.ihateunwantedmail.cjb.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hatdh9.i0.1@hamster.gregu.cjb.net...

[...]

Ale linię? Gotówkowy to wiadomo, ale linia?? Teoretycznie mają limit do 50k, dla AQ chyba 100k, ale to nie tak od razu. Mówię o prawdziwej procedurze uproszczonej czyli o braku potrzeby podania (nie mówiąc już o dokumentowaniu) źródeł dochodu.

Data: 2009-10-11 20:24:17
Autor: Grzegorz Mazur
Kredyt odnawialny w Multi
MarekZ (brak@adresu.w.pl) wrote in news:hat6id$t81$1srv.cyf-kr.edu.pl:
[...]

Linia :) Nie kredyt gotówkowy. Wyliczyłem, że linia jest dla mnie tańsza, bo nie byłem pewien, czy kredyt wykorzystam (i kiedy wykorzystam), a opcję musiałem mieć od razu. Ale mam AQ od paru lat, więc to by się zgadzało - limit wyższy...

Procedura wyglądała tak:
- e-mail do pani, która obsługiwała m.in. kredyt hipoteczny;
- uzgodnienie warunków;
- podpisanie umowy;
- uruchomienie kredytu.

Od uzgodnienia warunków (mejlowo i telefonicznie) do uruchomienia trwało to ze 3 dni, ale dlatego, żeśmy się z żoną nie śpieszyli do oddziału podpisać. Po podpisaniu - następnego dnia linia uruchomiona. Żadnych kwitów nie donosiliśmy, żadnych deklaracji też nie składaliśmy.
Właśnie w trakcie podpisywania umowy pani nam powiedziała, że dla nas limit dla procedury uproszczonej wynosił coś koło 96k (albo w tych okolicach, nie pamiętam dobrze).

G.

Data: 2009-10-12 16:25:51
Autor: JerzyR
Kredyt odnawialny w Multi
Właśnie w trakcie podpisywania umowy pani nam powiedziała, że dla nas limit dla procedury uproszczonej wynosił coś koło 96k (albo w tych okolicach, nie pamiętam dobrze).

niestety nowi mają prowizję 1,6%/rok. Ja na szczęście mam jeszcze 1%

Data: 2009-10-12 17:12:56
Autor: MarekZ
Kredyt odnawialny w Multi
Użytkownik "JerzyR" <jerzyjb@data.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ad33c6e$1@news.home.net.pl...
[...]

Plus dla Multi jest w tym przypadku taki, że jak ktoś miał starą linię, to przy jej podwyższaniu zachowuje się "prawa nabyte" do starej wysokości prowizji i starej wysokości oprocentowania (także dla kwoty podwyższenia). Większość banków by zapewne próbowała w takiej sytuacji skroić klienta, a tu proszę. Niedopatrzenie jakieś, czy co? :)

Ma to znaczenie, bo prowizja 1,6% ma charakter bez mała zaporowy a i 1,2% dla aq jest nędzne.

Kredyt odnawialny w Multi