Kredyt oprocentowanie stałe

Data: 2011-09-29 00:39:13
Autor: RobertS
Kredyt oprocentowanie stałe

KtĂłry bank oferuje?

DB, ale praktycznie NIKT takich kredytĂłw nie bierze

nie spotkałem się z klientem, który byłby zainteresowany tego rodzaju kredytem, chcesz być pierwszy?

RobertS

Data: 2011-09-29 00:29:22
Autor: grzemm
On 29 Wrz, 00:39, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> Który bank oferuje?

DB, ale praktycznie NIKT takich kredytów nie bierze

nie spotkałem się z klientem, który byłby zainteresowany tego rodzaju
kredytem, chcesz być pierwszy?

RobertS

Większość nie ma racji, większość nie przewidziała kryzysu, większość
brała kredyty we franku (taki stabilny, prawie amerykański).
Uważam, że nie ma wyjścia z obecnego kryzysu, jedyne do czego są
zdolne elity rządzące to drukowanie.
Pamiętam lata 90.
Na razie się zastanawiam.

Kredyt oprocentowanie stałe