Kredyt oprocentowanie stałe

Data: 2011-09-28 03:46:01
Autor: grzemm
Kredyt oprocentowanie stałe
Który bank oferuje?

Data: 2011-09-28 13:23:46
Autor: MarekZ
Kredyt oprocentowanie stałe
Użytkownik "grzemm" <grzemm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9c1ce610-f801-413f-a1a8-e96554e819e9@i9g2000yqe.googlegroups.com...
KtĂłry bank oferuje?

Na pewno ING. Ale ja bym chyba nie brał na stałą stopę.

Data: 2011-09-28 05:14:19
Autor: Marcin
Kredyt oprocentowanie stałe
> Który bank oferuje?

Na pewno ING. Ale ja bym chyba nie brał na stałą stopę.

dlaczego?
na przykład w Niemczech to praktycznie standard, szczególnie dla
hipotecznych (choć oczywiście stałe oprocentowanie
tylko na z góry założony okres, np. 10 lat, potem wznowienie po
aktualnym oprocentowaniu)

Data: 2011-09-28 14:19:30
Autor: MarekZ
Użytkownik "Marcin" <pl.biznes.banki@comarch.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:79dcf14b-1fec-4f78-9741-db430dd02c4b@n12g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

Bo nic nie przemawia za wzrostem rynkowych stóp PLN, a wiele przemawia za ich spadkiem dla okresu najbliższych kilkudziesięciu miesięcy. A w takim terminie to należy rozpatrywać, bo w pl kredytów 10-letnich na stałą stopę nie ma. Czyli to nie jest dobry moment na taki kredyt.

Data: 2011-09-29 00:39:13
Autor: RobertS
Kredyt oprocentowanie stałe

KtĂłry bank oferuje?

DB, ale praktycznie NIKT takich kredytĂłw nie bierze

nie spotkałem się z klientem, który byłby zainteresowany tego rodzaju kredytem, chcesz być pierwszy?

RobertS

Data: 2011-09-29 00:29:22
Autor: grzemm
On 29 Wrz, 00:39, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> Który bank oferuje?

DB, ale praktycznie NIKT takich kredytów nie bierze

nie spotkałem się z klientem, który byłby zainteresowany tego rodzaju
kredytem, chcesz być pierwszy?

RobertS

Większość nie ma racji, większość nie przewidziała kryzysu, większość
brała kredyty we franku (taki stabilny, prawie amerykański).
Uważam, że nie ma wyjścia z obecnego kryzysu, jedyne do czego są
zdolne elity rządzące to drukowanie.
Pamiętam lata 90.
Na razie się zastanawiam.

Kredyt oprocentowanie stałe