Kredyt pod hipotekę na prawach wieczystego użytkowania.

Data: 2010-05-27 07:12:28
Autor: Krzysiek
Kredyt pod hipotekę na prawach wieczystego użytkowania.
Witam
Planuję pewną inwestycję i chce wziąć kredyt pod hipotekę której
jestem właścicielem na prawach wieczystego użytkowania. Działka jest
komercyjna o bardzo dobrym usytuowaniu w Szczecinie. Zastanawiam się
czy dostanę kredyt pod taką działkę? Kiedyś chciałem wziąć kredyt w
BPH i mi powiedzieli że tylko pod działki własnościowe. To samo było
jak pytałem o kredyt w Dom Banku. Do jakiej instytucji się udać, gdzie
pytać?
Proszę o porady i Dziękuję.

Data: 2010-05-28 20:18:54
Autor: czak norris
W dniu 2010-05-27 16:12, Krzysiek pisze:

[...]

Ja dostałem pożyczkę zabezpieczoną hipoteką nieruchomości do której mam prawo wieczystego użytkowania, więc IMHO to nie będzie problemem.

Dla banku najważniejsza jest Twoja zdolność kredytowa, jeśli ją masz - dostaniesz, jeśli nie - będzie ciężko, nawet jeśli kwota o którą wnioskujesz jest niewielką częścią wartości działki.

--
pozdrawiam,
z półobrotu ;-)

Kredyt pod hipotekę na prawach wieczystego użytkowania.