Kredyt spłacony ale coś wisi w BIK-u

Data: 2009-10-27 15:00:29
Autor: Robert Kois
Kredyt spłacony ale coś wisi w BIK-u
Dnia Tue, 27 Oct 2009 14:55:44 +0100, JaSam napisał(a):

Przy badaniu zdolności kredytowej (załatwienie karty debetowej) pani z Aliora mi
powiedziała że ciągle wisi mi jakiś niespłacony kredyt (groszowe sprawy).

Po co badać zdolność kredytową przy karcie debetowej? Miałeś na myśli kartę
kredytową? :)

--
Kojer

Data: 2009-10-27 15:31:28
Autor: JaSam
> [...]

Po co badać zdolność kredytową przy karcie debetowej? Miałeś na myśli kartę

Dzwonił mój "opiekun" i powiedział, że skoro przelewam im pensję to może chce
debecik. Zastanawiałem się za długo i promocja minęła więc musiałem złożyć
normalny wniosek o debet. Jak mnie pani prześwietliła okazało się ze w jednym
kredytów maiłem 2 dni spóźnienia. Chociaż zapłaciłem 5groszy odsetek to "Żagiel"
nasrał mi w BIK-u i debetu nie dostanę bez jakiegoś specjalnego zaświadczenia że
jednak byłem rzetelny. Jak macie jakieś pomysły to chętnie przeczytam.

Data: 2009-10-27 15:44:20
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 27 Oct 2009 15:31:28 +0100, JaSam napisał(a):

Jak macie jakieś pomysły to chętnie przeczytam.

Weź raport z BIK i zobacz co konkretnie wisi. A potem to już należy zażądać
od winowajcy wyprostowania sytuacji.

--
Kojer

Kredyt spłacony ale coś wisi w BIK-u