Kredyt studencki

Data: 2009-11-17 14:25:54
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
Kredyt studencki
Kilka banków, np PKO BP odmówiło udzielenia kredytu studenckiego,

czy _wszystkie_ banki w PL odmówiły?

jakoś nie dowierzam, że bank mając gwarancję spłaty tak "po prostu nie chce" zarobić na % zwłaszcza że (wg opisu) ma dwóch solidnych płatników:
ministra finansów i właściciela nieruchomości

Data: 2009-11-17 17:41:27
Autor: p47
Kredyt studencki

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:395f.000001a7.4b02a462newsgate.onet.pl...
[...]

Tak jak wyżej jednoznacznie napisałem, cyt. ; "KILKA banków, np PKO BP odmówiło udzielenia kredytu studenckiego". Oczywiscie nie sądzę, aby taką próbe podejmowano we wszystkich bankach działajacych w RP.  Tak czy inaczej niezrozumiała jest dla mnie postawa tych kilku banków.

p47

Kredyt studencki