Kredyt w Eurobanku - zobacz koniecznie

Data: 2009-11-20 10:17:49
Autor: perszing
Kredyt w Eurobanku - zobacz koniecznie
Data: 2009-11-20 10:28:45
Autor: george
Kredyt w Eurobanku - zobacz koniecznie

"perszing" <tutaj@jest.moj.adres.email.pl> wrote in message news:he5mpm$ce3$1news.onet.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=fcoqK-8WBTM

Masakra.

najlepiej podoba mi sie straszenie kodeksem karnym :).
george

Data: 2009-11-20 14:17:08
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "perszing" <tutaj@jest.moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości news:he5mpm$ce3$1news.onet.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=fcoqK-8WBTM

Masakra.

nie wiem jak inni ale ja wiem gdzie na pewno nigdy kredytu nie wezme :)
Uprzedzajac odpowiedzi nigdy nie biore nie majac zamiaru splacic ale wydarzyc sie moze wszystko i zawsze jest mozliwy poslisk.

--
REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za - 29,99 zł. !

Data: 2009-11-20 22:44:01
Autor: Tomek-N
Kredyt w Eurobanku - zobacz koniecznie

A tak na marginesie, to może jest szansa dla Pana Włodka. Niby siedzi tyłem do kamery, niby jest wypikowane nazwisko, ale z materiału można się dowiedzieć o pełnym nazwisku, numerze PESEL i ulicy zamieszkania. Czy Pan Włodek ma szanse na wygrany proces/ugodę za naruszenie danych osobowych?

Tomek-N

Kredyt w Eurobanku - zobacz koniecznie