Kredyt we frankach

Data: 2011-08-13 18:48:21
Autor: neoniusz
Kredyt we frankach
W dniu 12.08.2011 08:52, dziejek7 pisze:
Witam,

zastanawiam się czy warto teraz brać kredyt we frankach...?
Czy tylko Nordea na sensowną ofertę na dzien dzisiejszy?

http://waluty.onet.pl/kredyt-we-franku-nic-tylko-brac,18529,4819767,1,news-detal

Nie wiem czy to prawda, bo onet wiec bzdety, ale jest taka tabelka.

Bank - Minimalne wymagania co do wysokości zarobków netto, aby dostać kredyt w CHF na 400 tys. zł

Alior Bank 5 000 zł
BPH 5 587 zł
DB PBC 16 000 zł
mBank 7 550 zł
MultiBank 7 550 zł
Nordea Bank Polska 5 312 zł
PKO BP 6 100 zł

Data: 2011-08-16 12:59:04
Autor: RobertS
Kredyt we frankach

Nie wiem czy to prawda, bo onet wiec bzdety, ale jest taka tabelka.

Pierdoły!!!

Bank - Minimalne wymagania co do wysokości zarobków netto, aby dostać
kredyt w CHF na 400 tys. zł

zarobki to niby wszystko? a co z BIK, zobowiązaniami, tytułem uzyskiwania dochodów itp...

Alior Bank 5 000 zł
BPH 5 587 zł
DB PBC 16 000 zł
mBank 7 550 zł
MultiBank 7 550 zł
Nordea Bank Polska 5 312 zł
PKO BP 6 100 zł

kto chce kredyt w PKO BP we frankach z marżą prawie 8 p.p.?
tak na marginesie pytam

RobertS

Kredyt we frankach