Kredyt złotówkowy po wejści EURO

Data: 2009-06-27 16:11:46
Autor: ===Tomy===
Kredyt złotówkowy po wejści EURO
Dnia Sat, 27 Jun 2009 13:49:12 +0200, J@szek napisał(a):

BTW Kredyt mam w PKOBP jeśli to może mieć znaczenie.

Gdybym był spekulantem walutowym i miał tę wiedzę, pewną i rzetelną i co
ważne potwierdzoną wynikami ze złotej kuli zapewne ową odpowiedź pisałbym z
wysp Bahama popijając lodowe martini serwowane przez piękne Tajki :)

--
===Tomy===

Software is like sex:
it's better, when it's free!

Data: 2009-06-28 00:27:47
Autor: MHC Mega
===Tomy=== wrote:

> [...]

co ważne potwierdzoną wynikami ze złotej kuli zapewne ową odpowiedź
pisałbym z wysp Bahama popijając lodowe martini serwowane przez

A innego zycia niż p.b.banki to nie macie? (wiecie, w oryginale to była szklana kula)

--
Pzdr.
Mega

Kredyt złotówkowy po wejści EURO