Kredyt贸wki za "free"!?

Data: 2011-07-03 17:48:29
Autor: Irokez
Kredyt贸wki za "free"!?
U偶ytkownik "D@w!d J@$" <xwindowsmen_MoZeSz.To.WyCiAc@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iupt8d$215$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Czy jeszcze gdzie艣 "rozdaj膮" KK na 艂adne oczy wr臋cz za darmo? Albo prawie za darmo np. po spe艂nieniu jaki艣 艣miesznych wymaga艅 typu "x" transakcji bezgot贸wkowych w m-膮cu? Limit jaki mnie interesuje... 1 - 1,5k :) Pozdrawiam.

Karta VISA Auchan ?

--
Irokez

Data: 2011-07-03 18:51:38
Autor: Bogdan B.
Kredyt贸wki za "free"!?
W dniu 2011-07-03 17:48, Irokez pisze:
[...]

Ty si臋 pytasz czy odpowiadasz?
Je偶eli pytasz, to IMHO odpowied藕 brzmi nie:
http://www.swiataccord.pl/userfiles/file/TOiP_AU%281%29.pdf

Kredyt贸wki za "free"!?