KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna

Data: 2009-06-19 09:44:49
Autor: xbartx
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna

Lokata swobodna = KO z kapitalizacją dzienną.

http://preview.tinyurl.com/kredytbank-ls
http://tinyurl.com/kredytbank-ls

Może nie jest tak dobrze jak w Eurobanku ale z racji tego, że wprowadza to KB, to można powiedzieć, że to prawdziwa bomba ;)
Tylko czekać na następnych tuzów w stylu BZWBK tudzież PeKaO

Jak tak dalej pójdzie to nasze kochane państwo zniesie belke, bo życie okaże się sprytniejsze ;)

Data: 2009-06-19 03:45:19
Autor: Krzysiek
On 19 Cze, 11:44, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Jak tak dalej pójdzie to nasze kochane państwo zniesie belke, bo życie
okaże się sprytniejsze ;)
Zmienią zasady: trzeba będzie samemu na koniec roku z wszystkich
zysków z tytułu depozyty i inwestycja się rozliczyć ;)

Data: 2009-06-19 13:13:50
Autor: Valdi.Pavlack
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
"xbartx" news:h1fmmg$jb5$2inews.gazeta.pl

Jak tak dalej pójdzie to nasze kochane państwo zniesie belke, bo życie
okaże się sprytniejsze ;)

Chytry dwa razi traci. :) Dzień kiedy bela pójdzie się stukać powinien
zostać ogłoszony świętem narodowym. Przynajmniej osły z ul. wiejskiej będą
miały mniej a kiedy ta grupa cyrkowa traci, radość w mym sercu jest ogromna
:)

Data: 2009-06-19 20:11:45
Autor: Tomasz Nowicki
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
Ja jestem generalnie przeciwny podatkowi dochodowemu, ale skoro juz
obowiązuje, to sprawiedliwie byłoby, gdyby jednakowo dotyczył wszystkich
dochodów. Oczywiście, każdy podatek wyższy niż 10% uważam za rozbój, ale to
tak na marginesie

T.

Data: 2009-06-29 16:33:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna

"Tomasz Nowicki" 1ikoqmcmje45m$.zdhjuuxxhz1o.dlg@40tude.net

[...]

Kolejny, który woła: Komuno wróć

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

do producenta. ;)

Jeśli podatki obniżysz do 10%, starczy ich tylko na wojsko, policję itp...
Chcesz zlikwidować komunę? Nie lubisz wspólnot? Nie podoba się Tobie wspólne
wydawanie wspólnie wypracowywanych pieniędzy? Chciałbyś sam zjadać owoce swojej
pracy? Nieładnie!!! Chciałbyś samodzielnie decydować o swoim życiu? Chciałbyś
uśmiercić rzesze darmozjadów? Pewnie zaraz odpowiesz, że nie uśmiercić,
a jedynie uchronić darmozjadów przed ich głupotą...

-=-

IMO podatki można obniżyć, ale tylko do poziomu 60%, nie do 10%...

Mam na myśli wszystkie podatki łącznie wzięte, w tym i ,,abonament''
czy opłatę za ,,posiadanie'' telewizora; akcyzy; VAT; składki ZUS;
podatkowy podatek; podatek od nieruchomości; składki ,,tacowe''
na różne Kościoły; mandaty karne wystawiane nie za wykroczenia,
ale loteryjnie za freeko; opłaty urzędowe (za dokumenty, tablice
rejestracyjne itp.) i inne...

Przy 10% topiłbyś się w szmalu!!!
Nie tylko dlatego, że mniej byś oddawał do komunistycznej utylizacji,
ale także dlatego, że mniej by było dookoła głupoty i jej skutków...

Data: 2009-06-29 17:02:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna

"Eneuel Leszek Ciszewski" h2akms$hvh$2@inews.gazeta.pl

Mam na myśli wszystkie podatki łącznie wzięte, w tym i ,,abonament''
czy opłatę za ,,posiadanie'' telewizora; akcyzy; VAT; składki ZUS;
podatkowy podatek; podatek od nieruchomości; składki ,,tacowe''

dochodowy podatek :)

Data: 2009-07-13 00:22:21
Autor: ąćęłńóśźż
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
Przy czym dochód z lokaty bankowej = procent (czyli przychód) minus inflacja (czyli koszt).
JaC

-- -- -

Data: 2009-06-19 14:56:03
Autor: top
xbartx wrote:

Jak tak dalej pójdzie to nasze kochane państwo zniesie belke, bo życie okaże się sprytniejsze ;)

Po "naszym kochanym państwie" to raczej spodziewałbym się zmiany przepisów znoszących zaokrąglanie, tak żebyśmy musieli płacić belkę nawet od paru groszy, a dodatkowo podniesienia stawki belki do co najmniej 30%, w końcu oszczędzający i inwestujący nie stanowią jakiejś zwartej grupy interesu więc można ich bezkarnie doić, nie będą się buntować :(.

Poza tym większość wyborców przyklaśnie zabieraniu "bogatym" (vide hasło Kaczyńskiego "skoro ktoś ma pieniądze, to skądś je ma"). Według badań większość ludzi w tym kraju nie ma żadnych oszczędności, więc jak ktoś zakłada setki lokat po 100 zł, albo nie daj Bóg inwestuje coś na giełdzie to trza mu zabrać Panie, bo to kombinator jakowyś, pewnikiem nieźle nakradł.

:(

Data: 2009-06-19 06:23:28
Autor: bradley.st
On 19 Cze, 08:56, top <t...@niespamuj.com> wrote:

[...]

Nie zeby sie we mnie jakies patriotyczne instynkty obudzily, ale
"belka" i odpowiedniki to przeciez nie tylko polski wynalazek.

W Irlandii banki (a raczej Revenue za ich posrednictwem) dowalaja DIRT
(25%), w UK jest income tax (20%), w Stanach podatek od odsetek placi
sie przy rocznym rozliczeniu, etc., etc.

Mam wrazenie ze w calej Unii Europejskiej dowalaja "na wszelki
wypadek" podatek od odsetek rezydentom Unii - zgodnie z EU Savings Tax
Directive - ktorzy nie chca przekazywac informacji o koncie i
odsetkach do kraju rezydencji. Obecnie 20%, planowane 35% od 2011.

Takze zanim zaczniemy sie martyrologicznie uzalac nad soba -- inni
maja gorzej. :)

Data: 2009-06-19 15:41:05
Autor: Valdi.Pavlack
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
"bradley.st"

Obecnie 20%, planowane 35% od 2011.

Niebieska komuna...

Data: 2009-06-19 06:50:20
Autor: bradley.st
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
On 19 Cze, 09:41, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Niebieska komuna...

Trzeba placic za przywilej bycia wyrafinowanym Europejczykiem i
patrzenia z wyzszoscia na "glupich Amerykanow", "glupich Azjatow",
"glupich" co tam jeszcze. ;)

Nie ma lekko. "Należę do obszaru kultury śródziemnomorskiej" to i
place. :)

A na serio - zgadzam sie w zupelnosci. Tez "mam problem" z UE, mimo
wszelkich wspanialosci jakie ze soba przynosi.

Data: 2009-06-19 16:43:41
Autor: Valdi.Pavlack

Trzeba placic za przywilej bycia wyrafinowanym Europejczykiem

W referendum głosowałem na NIE! :)

patrzenia z wyzszoscia na "glupich Amerykanow"

Ten cudzysłów jest zbędny. Amerykanie w większości przypadków to głupie
(bardzo głupie) społeczeństwo.

"glupich Azjatow"

Zależy jaką narodowość masz na myśli. Przed Japończykami chylę czoła. :)

Nie ma lekko. "Należę do obszaru kultury śródziemnomorskiej" to i
place. :)

Polska i kultura środziemnomorkska? Dobre ;)

A na serio - zgadzam sie w zupelnosci. Tez "mam problem" z UE, mimo
wszelkich wspanialosci jakie ze soba przynosi.

Niestety więcej w niej złego niż dobrego... Gospodarka (nowoczesna
gospodarka), jej konkurencyjność, dynamiczny rozwój został skutecznie
skasowany przez biurokratycznych fanatyków, których mózgi jak gąbka wodę
chłoną komunę... Chce mi się wyć! buuuuuu

Data: 2009-06-19 08:06:51
Autor: bradley.st
On 19 Cze, 10:43, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

> patrzenia z wyzszoscia na "glupich Amerykanow"

Ten cudzysłów jest zbędny. Amerykanie w większości przypadków to głupie
(bardzo głupie) społeczeństwo.

Polemizowalbym. Bardzo grzecznie acz stanowczo. :)

Jezeli chodzi o "wiedze ogolna" w spoleczenstwie - OK, zgoda. Ale
jezeli chodzi o wiedze "wyspecjalizowana" oraz zdroworozsadkowe
podejscie do rozwiazywania problemow, to jednak bija na glowe wiele
nacji europejskich. Moze od razu doprecyzuje ze chodzi mi o porownanie
z np. Francuzami, zanim mnie jakis grupowy Polak-patriota
zniszczy . :)

> Nie ma lekko. "Należę do obszaru kultury śródziemnomorskiej" to i
> place. :)

Polska i kultura środziemnomorkska? Dobre ;)

Nie moge znalezc tego rysunku Mleczki skad wzialem cytat, ale szukam
dalej. :)

Data: 2009-06-19 17:48:46
Autor: Valdi.Pavlack

Polemizowalbym. Bardzo grzecznie acz stanowczo. :)

I to mi się w tobie podoba :)

Jezeli chodzi o "wiedze ogolna" w spoleczenstwie - OK, zgoda.

Głównie to miałem na myśli... Z drugiej strony czy można wymagać czegoś
więcej od ludzi jeszcze bardziej ogłupionych przez telewizję niż ma to
miejsce w PL? ;)

[...]

Osobiście Francuzów oraz Włochów stawiam ze sobą na równi - piszę to jako
osoba, która kilka lat pomieszkała z nimi pod jednym dachem jak i też trochę
czasu popracowała w ich ojczyznach.
Chociaż wiesz... Europejczyk to Europejczyk :) (elyta he he)

Nie moge znalezc tego rysunku Mleczki skad wzialem cytat, ale szukam
dalej. :)

Liczę na Ciebie :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Data: 2009-06-19 10:34:55
Autor: szczurwa
On 19 Cze, 16:43, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Ten cudzysłów jest zbędny. Amerykanie w większości przypadków to głupie
(bardzo głupie) społeczeństwo.

To dlaczego cały świat zwala się do tych idiotów, a mało kto chce
mieszkać wśród mądrych Polaków ?

Zależy jaką narodowość masz na myśli. Przed Japończykami chylę czoła. :)

Ja też. Zostało mi to z dzieciństwa. To przez Sony, Hitachi,
Shinkansena, Kurosawę, bushido i samurajów..;-)

Polska i kultura środziemnomorkska? Dobre ;)

Niestety, to prawda, przynajmniej jeśli chodzi o źródła naszej
cywilizacji. Rzeczywiście trudno uwierzyć, że kraj elit z awansu
społecznego, z całym ich bagażem prostactwa, ma coś wspólnego z
Pitagorasem czy twórcami prawa rzymskiego.

Data: 2009-06-19 10:54:29
Autor: bradley.st
On 19 Cze, 13:34, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

To dlaczego cały świat zwala się do tych idiotów, a mało kto chce
mieszkać wśród mądrych Polaków ?

Marketing i promocja! ;) Slyszal ktos o "Polish Dream"? No wlasnie. A
"American Dream" zyje i ma sie dobrze.

Data: 2009-06-19 11:00:02
Autor: szczurwa
On 19 Cze, 19:54, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Marketing i promocja! ;) Slyszal ktos o "Polish Dream"? No wlasnie. A
"American Dream" zyje i ma sie dobrze.

Tu masz "Polish Dream". Wchodzisz w to ..?

http://www.youtube.com/watch?v=FROLpUxmNMc

Data: 2009-06-19 11:20:46
Autor: bradley.st
On 19 Cze, 14:00, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

Tu masz "Polish Dream". Wchodzisz w to ..?

http://www.youtube.com/watch?v=FROLpUxmNMc

OK, to jest raczej "Polish Nightmare" a nie "Polish Dream", ale
dobrales tendencyjnie. :)

Mnie chodzilo raczej o druga strone, tzn. to samonapedzajace sie
przekonanie, ze w "Ameryce" jest cudownie, kazdy ma domek z ogrodkiem
+ minimum dwa samochody, a na kazdego imigranta czeka na lotnisku
komitet powitalny z czekiem na $100,000 "na dobry poczatek" :)

Data: 2009-06-19 11:32:51
Autor: szczurwa
On 19 Cze, 20:20, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

[...]

W przypadku paru moich znajomych to wszystko, poza czekiem powitalnym,
okazało sie prawdą, w nagrodę za uczciwą pracę, rzecz jasna. God's
Country, jak śpiewał swego czasu Bono..!

Data: 2009-06-19 12:35:48
Autor: bradley.st
On 19 Cze, 14:32, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:

W przypadku paru moich znajomych to wszystko, poza czekiem powitalnym,
okazało sie prawdą, w nagrodę za uczciwą pracę, rzecz jasna. God's
Country, jak śpiewał swego czasu Bono..!

OK, ale mam nadzieje, ze nie siedzisz z tego powodu na walizkach i nie
odliczasz czasu do lotu za ocean. ;)

Mozliwosci rzeczywiscie sa, ale zarowno "w gore" jak i "w dol". I jest
tez sporo rozczarowanych ludzi, ktorym sie "nie udalo".
Domki i samochody dla kazdego w nagrode za uczciwa prace - jak
najbardziej. Kwestia tylko jaka czesc domku i samochodu nalezy do
banku. :)

Data: 2009-06-19 14:00:14
Autor: szczurwa
On 19 Cze, 21:35, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

OK, ale mam nadzieje, ze nie siedzisz z tego powodu na walizkach i nie
odliczasz czasu do lotu za ocean. ;)

Dwadzieścia lat temu siedziałem na walizkach do OZ. Dziś jest na to za
późno.

Data: 2009-06-19 23:29:35
Autor: Valdi.Pavlack
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
"szczurwa"

Dwadzieścia lat temu siedziałem na walizkach do OZ. Dziś jest na to za
późno.

Zdrowie już nie to samo co dwie dekady temu? ;)

Data: 2009-06-19 14:59:42
Autor: szczurwa
On 19 Cze, 23:29, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Zdrowie już nie to samo co dwie dekady temu? ;)

Raczej zawód. Jestem prawnikiem. A australijskie prawo jest mi równie
bliskie jak powierzchnia Marsa. Poza niektórymi aspektami prawa
podatkowego.

Data: 2009-06-19 19:59:19
Autor: Valdi.Pavlack

To dlaczego cały świat zwala się do tych idiotów

To chyba zbyt duże uogólnienie :)

a mało kto chce mieszkać wśród mądrych Polaków ?

Tuska mamy za premiera, więc chyba nie jesteśmy tacy mądrzy. Chociaż na tle
przeciętnego jankesa nie jest z nami tak tragicznie :)

Ja też. Zostało mi to z dzieciństwa. To przez Sony, Hitachi,
Shinkansena, Kurosawę, bushido i samurajów..;-)

Ja ze swojej strony dorzucam sushi oraz alkohol z państwa kwitnącej wiśni :)

Niestety, to prawda, przynajmniej jeśli chodzi o źródła naszej
cywilizacji.

Historycznie tak, mentalnie nie...

Data: 2009-06-19 22:52:46
Autor: Sławomir Szyszło
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
Dnia Fri, 19 Jun 2009 10:34:55 -0700 (PDT), szczurwa <szczurwa@gmail.com>
wklepał(-a):

Zależy jaką narodowość masz na myśli. Przed Japończykami chylę czoła. :)

Ja też. Zostało mi to z dzieciństwa. To przez Sony, Hitachi,
Shinkansena, Kurosawę, bushido i samurajów..;-)

Pewien człowiek, który mieszkał długo w Japonii powiedział mi:
- Oni sami nic (albo prawie nic) nie wymyślili sami. Ale umieli to sprzedać.

:)

P.S.
No, wymyślili płytę CD.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-06-19 23:14:46
Autor: Valdi.Pavlack
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
"Sławomir Szyszło" news:h1h4rv.30g.1slaszyszCIACHTO.list.pl

P.S.
No, wymyślili płytę CD.

Której zmierzch już widać :)

Data: 2009-06-19 23:40:42
Autor: Sławomir Szyszło
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
Dnia Fri, 19 Jun 2009 23:14:46 +0200, "Valdi.Pavlack"
<Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wklepał(-a):

"Sławomir Szyszło" news:h1h4rv.30g.1slaszyszCIACHTO.list.pl

P.S.
No, wymyślili płytę CD.

Której zmierzch już widać :)

No cóż, stała się bazą do kolejnych rozwiązań. Jakoś DVD i inne nośniki wciąż
mają ten sam rozmiar.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-06-19 23:58:17
Autor: Valdi.Pavlack
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
"Sławomir Szyszło" news:h1h7lr.30g.1slaszyszCIACHTO.list.pl

No cóż, stała się bazą do kolejnych rozwiązań.

Zgadzam się.

Jakoś DVD i inne nośniki wciąż mają ten sam rozmiar.

Nie mają już jednak takiego znaczenia i pozycji na rynku jak jeszcze miało
to miejsca kilka lat temu.

Data: 2009-06-20 02:10:21
Autor: Jaroslaw Berezowski
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
Dnia Fri, 19 Jun 2009 22:52:46 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

No, wymyślili płytę CD.
A ten standard to nie jest Philipsa przypadkiem?

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2009-06-20 10:17:39
Autor: Sławomir Szyszło
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
Dnia Sat, 20 Jun 2009 02:10:21 +0200, Jaroslaw Berezowski <prezydent@gov.pl>
wklepał(-a):

Dnia Fri, 19 Jun 2009 22:52:46 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

No, wymyślili płytę CD.
A ten standard to nie jest Philipsa przypadkiem?

Hmm, w Internecie piszą :) że to ich wspólny wynalazek. Tzn. Philipsa i Sony.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-06-20 12:16:59
Autor: Grzegorz Szczepanik
Jaroslaw Berezowski pisze:
Dnia Fri, 19 Jun 2009 22:52:46 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

No, wymyślili płytę CD.
A ten standard to nie jest Philipsa przypadkiem?

Jest.

Ale Japończycy jednak parę rzeczy wymyślili:
http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_inventions

Pozdrawiam,
Grzegorz Szczepanik

Data: 2009-07-13 00:19:10
Autor: ąćęłńóśźż
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
Za japońskie obozy koncentracyjne dla np. Koreańczyków czy Malajów i wyrafinowane tortury, przy których Oświęcim i Gestapo to były niemal sanatoria?
JaC

-- -- -

Przed Japończykami chylę czoła.

Data: 2009-06-19 15:47:15
Autor: top
Valdi.Pavlack wrote:
"bradley.st"

Obecnie 20%, planowane 35% od 2011.

Niebieska komuna...

35% ? Masakra.

Bradley, a jak to jest w Stanach ? Słyszałem że tam "belka" wynosi 25% ale są zwolnienia, jak np. ktoś trzymał akcje dłużej niż rok to nie płaci podatku czy jakoś tak. Prawda to ?

Data: 2009-06-19 07:13:21
Autor: bradley.st
On 19 Cze, 09:47, top <t...@niespamuj.com> wrote:

Bradley, a jak to jest w Stanach ? Słyszałem że tam "belka" wynosi 25%
ale są zwolnienia, jak np. ktoś trzymał akcje dłużej niż rok to nie
płaci podatku czy jakoś tak. Prawda to ?

Wydaje mi sie, ze podatek "od odsetek" jest taki sam jak od zarobkow,
tzn. wpisuje to na 1040 (czyli PIT) i zwieksza mi to opodatkowana
sume. Jakos sie nie wgryzalem, bo obliczenia robi za mnie automat, a i
sumy nie sa najwieksze. Potem nalezy tylko umiejetnie zbijac nalezny
podatek roznymi odliczeniami i wszystko sie zmniejsza. :)

I tak, zgadza sie, przy akcjach jest roznica miedzy short-term capital
gain (ponizej roku) i long-term capital gain (powyzej). Ten pierwszy
jest opodatkowany jak wszystko inne, ten ostatni to 0% (do niedawna:
5%) dla placacych podatki w skali 10% i 15%. Jezeli ktos placi podatki
w skali 25% i wyzej, wtedy long-term capital gain tax wynosi 15%.

Data: 2009-06-19 15:49:45
Autor: top
bradley.st wrote:
W Irlandii banki (a raczej Revenue za ich posrednictwem) dowalaja DIRT
(25%), w UK jest income tax (20%), w Stanach podatek od odsetek placi
sie przy rocznym rozliczeniu, etc., etc.

A w takiej Szwajcarii ZTCW dochody kapitałowe nie są opodatkowane. Można powiedzieć: wyspa normalności pośrodku morza eurokomuny ;).

Data: 2009-06-19 07:41:50
Autor: szczurwa
On 19 Cze, 15:49, top <t...@niespamuj.com> wrote:

A w takiej Szwajcarii ZTCW dochody kapitałowe nie są opodatkowane. Można
powiedzieć: wyspa normalności pośrodku morza eurokomuny ;).

W Nowej Zelandii też.

Data: 2009-06-19 08:27:23
Autor: bradley.st
On 19 Cze, 10:41, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
On 19 Cze, 15:49, top <t...@niespamuj.com> wrote:

> A w takiej Szwajcarii ZTCW dochody kapitałowe nie są opodatkowane. Można
> powiedzieć: wyspa normalności pośrodku morza eurokomuny ;).

W Nowej Zelandii też.

Nie chce byc przemadrzaly, ale z ciekawosci az sprawdzilem.

Nowozelandzkie Inland Revenue wydaje sie miec inne zdanie na ten
temat :) i zyczy sobie Resident Withholding Tax (RWT) od razu i do
raczki. Oczywiscie wylacznie dla wygody placacych podatki. ;) Mozna
sobie wybrac, czy chce sie placic 19.5%, 33% czy moze 39% - zeby nie
miec przykrej niespodzianki na koniec roku podatkowego.

Strona nr 11 ponizszego dziela:

http://www.ird.govt.nz/resources/c/e/cec6dd804bbe5a2a8e47debc87554a30/ir283..pdf

Data: 2009-06-19 16:44:53
Autor: Valdi.Pavlack
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
"szczurwa"

W Nowej Zelandii też.

Bo to normalny kraj jest :)

Data: 2009-06-19 10:37:39
Autor: szczurwa
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
On 19 Cze, 16:44, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Bo to normalny kraj jest :)

Poczytaj, najlepiej całą tę witrynkę..;-)

http://www.cashoob.republika.pl/indexint.html

Data: 2009-06-29 16:23:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna

"szczurwa" 91bd64d7-ae77-4fa3-9011-3c3cac68286d@21g2000vbk.googlegroups.com

A w takiej Szwajcarii ZTCW dochody kapitałowe nie są opodatkowane. Można
powiedzieć: wyspa normalności pośrodku morza eurokomuny ;).

Szwajcaria nie należy do UE.

: W Nowej Zelandii też.

Nowa Zelandia też nie należy do UE. ;)

Data: 2009-06-19 16:39:22
Autor: Valdi.Pavlack
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
"top" news:h1g5jv$mlt$2nemesis.news.neostrada.pl

A w takiej Szwajcarii ZTCW dochody kapitałowe nie są opodatkowane. Można
powiedzieć: wyspa normalności pośrodku morza eurokomuny ;).

Możecie na mnie grzmieć, ale mocno wierzę, że będzie mi dane dożyć czasów
kiedy ten cały niebieski sojuz się centralnie na naszych oczach rozpier... z
tą cała swoją chorą biurokracją, komunistycznym pieniądzem, pojebami z
Brukselki itp.

Amen.

Data: 2009-06-21 01:18:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna

Użytkownik h1g215$3rj$1@atlantis.news.neostrada.pl

[...]

IMO bogaci i pewni siebie (spokojni) nie mają oszczędności.
(po co im, skoro dużo i pewnie zarabiają?)
Natomiast biedni i niepewni swojej przyszłości -- oszczędzają na czarną godzinę. :)

KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna