KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna

Data: 2009-06-19 13:13:50
Autor: Valdi.Pavlack
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
"xbartx" news:h1fmmg$jb5$2inews.gazeta.pl

Jak tak dalej pójdzie to nasze kochane państwo zniesie belke, bo życie
okaże się sprytniejsze ;)

Chytry dwa razi traci. :) Dzień kiedy bela pójdzie się stukać powinien
zostać ogłoszony świętem narodowym. Przynajmniej osły z ul. wiejskiej będą
miały mniej a kiedy ta grupa cyrkowa traci, radość w mym sercu jest ogromna
:)

Data: 2009-06-19 20:11:45
Autor: Tomasz Nowicki
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
Ja jestem generalnie przeciwny podatkowi dochodowemu, ale skoro juz
obowiązuje, to sprawiedliwie byłoby, gdyby jednakowo dotyczył wszystkich
dochodów. Oczywiście, każdy podatek wyższy niż 10% uważam za rozbój, ale to
tak na marginesie

T.

Data: 2009-06-29 16:33:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna

"Tomasz Nowicki" 1ikoqmcmje45m$.zdhjuuxxhz1o.dlg@40tude.net

[...]

Kolejny, który woła: Komuno wróć

..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

do producenta. ;)

Jeśli podatki obniżysz do 10%, starczy ich tylko na wojsko, policję itp...
Chcesz zlikwidować komunę? Nie lubisz wspólnot? Nie podoba się Tobie wspólne
wydawanie wspólnie wypracowywanych pieniędzy? Chciałbyś sam zjadać owoce swojej
pracy? Nieładnie!!! Chciałbyś samodzielnie decydować o swoim życiu? Chciałbyś
uśmiercić rzesze darmozjadów? Pewnie zaraz odpowiesz, że nie uśmiercić,
a jedynie uchronić darmozjadów przed ich głupotą...

-=-

IMO podatki można obniżyć, ale tylko do poziomu 60%, nie do 10%...

Mam na myśli wszystkie podatki łącznie wzięte, w tym i ,,abonament''
czy opłatę za ,,posiadanie'' telewizora; akcyzy; VAT; składki ZUS;
podatkowy podatek; podatek od nieruchomości; składki ,,tacowe''
na różne Kościoły; mandaty karne wystawiane nie za wykroczenia,
ale loteryjnie za freeko; opłaty urzędowe (za dokumenty, tablice
rejestracyjne itp.) i inne...

Przy 10% topiłbyś się w szmalu!!!
Nie tylko dlatego, że mniej byś oddawał do komunistycznej utylizacji,
ale także dlatego, że mniej by było dookoła głupoty i jej skutków...

Data: 2009-06-29 17:02:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna

"Eneuel Leszek Ciszewski" h2akms$hvh$2@inews.gazeta.pl

Mam na myśli wszystkie podatki łącznie wzięte, w tym i ,,abonament''
czy opłatę za ,,posiadanie'' telewizora; akcyzy; VAT; składki ZUS;
podatkowy podatek; podatek od nieruchomości; składki ,,tacowe''

dochodowy podatek :)

Data: 2009-07-13 00:22:21
Autor: ąćęłńóśźż
KredytBank atakuje depozyty - lokata swobodna
Przy czym dochód z lokaty bankowej = procent (czyli przychód) minus inflacja (czyli koszt).
JaC

-- -- -