Kredytowka - gdzie

Data: 2014-09-18 13:49:32
Autor: For@ll
Kredytowka - gdzie
Witam,

Mam kredytówkę w Alior Banku, MasterCard World.. od pażdziernika opłata 8zł,a korzystam z niej tylko w razie pilnej potrzeby, czyli można powiedzieć sporadycznie.. Chciałęm ją zlikwidować i najwyżej założyć gdzie indziej tak, żeby nie płacić co miesiąc. Wcześniej było 4 transakcje w okresie rozliczeniowym i to robiłem w Google Play :-) a teraz muszę zrobić obrót na 1500zł.

Gdzie teraz najlepiej się opłaca kartę założyć?

Data: 2014-09-18 18:51:45
Autor: pwz
Kredytowka - gdzie
W dniu 2014-09-18 13:49, For@ll pisze:
(...)
Gdzie teraz najlepiej się opłaca kartę założyć?

Zdefiniuj: "opłaca się". W Meritum jest np. kredytówka zupełnie za free (przy obrocie min. 300 zł), do konta za free. Więc nie dopłacasz do niej, więc "się opłaca".
pwz

Data: 2014-09-18 19:48:03
Autor: For@ll
Kredytowka - gdzie
W dniu 2014-09-18 o 18:51, pwz pisze:
[...]

Używam jej sporadycznie, więc takie warunki jak miałem dotychczas czyli 4 transakcje i miałem spokój, i czegoś takiego szukam.
Od października na 1,5k muszę mieć obrót w Alior Banku.

Data: 2014-09-18 20:52:49
Autor: RobertS
Kredytowka - gdzie

Używam jej sporadycznie, więc takie warunki jak miałem dotychczas czyli
4 transakcje i miałem spokój, i czegoś takiego szukam.
Od października na 1,5k muszę mieć obrót w Alior Banku.

Citi?

RobertS

Data: 2014-09-19 12:23:39
Autor: Grzexs
Kredytowka - gdzie
Gdzie teraz najlepiej się opłaca kartę założyć?

Ja mam KIS z OpenFinance. W sumie nigdy nie miałem żadnej obsuwy, raz tylko zastrzegłem przez pomyłkę dostęp przez www i telefon, i trochę zachodu mnie kosztowało odzyskanie tego dostępu, ale dało się.

No i jest całkowicie bez opłat.

Płatności zbliżeniowe można wyłączyć – fizycznie także, bo karta jest przeźroczysta i widać antenkę.
--
Grzexs

Data: 2014-09-19 18:01:57
Autor: For@ll
Kredytowka - gdzie
W dniu 2014-09-19 o 12:23, Grzexs pisze:
[...]

I tak karta mi się już podoba :-)

Data: 2014-09-19 20:34:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kredytowka - gdzie

"For@ll" lvegru$mf0$1@srv.chmurka.net

Gdzie teraz najlepiej siê op³aca kartê za³o¿yæ?

Citi i Mille. Citi chyba nadal daje wisienki.
Ponadto kart± Citi mo¿na p³aciæ rachunki.
(mo¿na == mo¿na za free, jak w sklepie)

Niby przed koñcem roku trzeba wypowiedzieæ umowê,
aby nie pobierali op³aty, ale IMO nie jest ¼le.
(ja nie p³acê za KK Mille i Citi)

Data: 2014-09-19 21:26:04
Autor: forestdumb
Kredytowka - gdzie
For@ll wrote:
[...]

KK citi jest ok, 200zl dostalem za otworzenie a teraz nawet tablet ale promocja na ten juz sie skonczyla, zobacz czy nadal promocja 200zl jest. Dobry dzial utrzymania i nie placisz za nastepny rok jak postraszysz ze zamykasz :-) Polecam.

Data: 2014-09-19 22:00:45
Autor: RobertS
Kredytowka - gdzie

[...]

jak postraszysz to będziesz miał za darmo do końca życia + najlepsza obsługa na infolinii (reklamacje lub pomoc)

RobertS

Data: 2014-09-20 23:17:39
Autor: For@ll
Kredytowka - gdzie
W dniu 2014-09-19 o 22:00, RobertS pisze:

[...]

Dalej jest promocja i dają 200zł, ale karta co miesiąc kosztuje od 8 do 16zl.

Data: 2014-09-20 23:44:54
Autor: RobertS
Kredytowka - gdzie

Dalej jest promocja i dają 200zł, ale karta co miesiąc kosztuje od 8 do
16zl.

zamówiłem kartę (nie chciałem 200 zł), ale jak przyszła to zadzwoniłem i powiedziałem, że rezygnuję, gdyż NIE będę płacił 8 zł/m-c

przełączyli mnie do kumatej kobity, która powiedziała, że nie będę musiał płacić tej opłaty (bez żadnych warunków) i z KK korzystam (robię z niej przelewy)

RobertS

Data: 2014-09-21 12:03:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kredytowka - gdzie

"RobertS" lvksg1$p4u$2@sunflower.man.poznan.pl

zamówi³em kartê (nie chcia³em 200 z³),

Aspo³eczna postawa! Ty nie chcesz, ale inni byæ mo¿e chc±.

ale jak przysz³a to zadzwoni³em i powiedzia³em, ¿e rezygnujê, gdy¿ NIE bêdê p³aci³ 8 z³/m-c

prze³±czyli mnie do kumatej kobity, która powiedzia³a, ¿e nie bêdê musia³ p³aciæ tej op³aty (bez ¿adnych warunków) i z KK korzystam (robiê z niej przelewy)

200 plnów wzi±³e¶, choæ nie chcia³e¶, czy nie wzi±³e¶?

Data: 2014-09-21 23:00:59
Autor: ls
Kredytowka - gdzie
W dniu sobota, 20 wrze¶nia 2014 23:17:39 UTC+2 u¿ytkownik For@ll napisa³:

> jak postraszysz to bêdziesz mia³ za darmo do koñca ¿ycia + najlepsza
> obs³uga na infolinii (reklamacje lub pomoc)

Dalej jest promocja i daj± 200z³, ale karta co miesi±c kosztuje od 8 do 16zl.

Ja rowniez polecam Citi.
Po pierwsze: nalezy ja wyrobic przy okazji jakiejs promocji: 200, tablet, smartfon...
Po drugie: niby jest platna, ale potwierdzam, ze mozna zadzwonic i powiedziec, ze zamykasz z powodu oplat - wtedy Cie z oplat zwolnia.
Po trzecie: mozna oplacac rachunki karta bez prowizji.
Po czwarte: sa znizki w niektorych sklepach, tylko nalezy o tym pamietac - ja ostatnio zapomnialem ;(

--
pozdr.
ls

Data: 2014-09-23 10:56:12
Autor: Forall
Kredytowka - gdzie
On 22.09.2014 08:00, ls wrote:
[...]

Wspó³praca z city rozpoczê³a siê dobrze :-) 10 minu po z³o¿eniu wniosku ju¿ mia³em telefon a po kolejnych 20min informacja o przyznanej karcie :-) W sumie ca³o¶æ 1h, teraz tylko czekaæ na kuriera.
Promocja dla tych 200z³ dalej jest :-).

Data: 2014-09-23 11:29:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kredytowka - gdzie

"Forall" lvrcit$99v$1@srv.chmurka.net

[...]

Teraz zestaw to z wisienkami BZWBKKBSg czy podobnymi.

Kredytowka - gdzie