Kredytowka - gdzie

Data: 2014-09-19 21:26:04
Autor: forestdumb
Kredytowka - gdzie
For@ll wrote:
Witam,

Mam kredytĂłwkÄ™ w Alior Banku, MasterCard World.. od paĹĽdziernika
opłata 8zł,a korzystam z niej tylko w razie pilnej potrzeby, czyli
można powiedzieć sporadycznie.. Chciałęm ją zlikwidować i najwyżej
założyć gdzie indziej tak, żeby nie płacić co miesiąc. Wcześniej było
4 transakcje w okresie rozliczeniowym i to robiłem w Google Play :-) a
teraz muszę zrobić obrót na 1500zł.

KK citi jest ok, 200zl dostalem za otworzenie a teraz nawet tablet ale promocja na ten juz sie skonczyla, zobacz czy nadal promocja 200zl jest. Dobry dzial utrzymania i nie placisz za nastepny rok jak postraszysz ze zamykasz :-) Polecam.

Data: 2014-09-19 22:00:45
Autor: RobertS
Kredytowka - gdzie

[...]

jak postraszysz to będziesz miał za darmo do końca życia + najlepsza obsługa na infolinii (reklamacje lub pomoc)

RobertS

Data: 2014-09-20 23:17:39
Autor: For@ll
Kredytowka - gdzie
W dniu 2014-09-19 o 22:00, RobertS pisze:

[...]

Dalej jest promocja i dają 200zł, ale karta co miesiąc kosztuje od 8 do 16zl.

Data: 2014-09-20 23:44:54
Autor: RobertS
Kredytowka - gdzie

Dalej jest promocja i dają 200zł, ale karta co miesiąc kosztuje od 8 do
16zl.

zamówiłem kartę (nie chciałem 200 zł), ale jak przyszła to zadzwoniłem i powiedziałem, że rezygnuję, gdyż NIE będę płacił 8 zł/m-c

przełączyli mnie do kumatej kobity, która powiedziała, że nie będę musiał płacić tej opłaty (bez żadnych warunków) i z KK korzystam (robię z niej przelewy)

RobertS

Data: 2014-09-21 12:03:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kredytowka - gdzie

"RobertS" lvksg1$p4u$2@sunflower.man.poznan.pl

zamówiłem kartę (nie chciałem 200 zł),

Aspołeczna postawa! Ty nie chcesz, ale inni być może chc±.

ale jak przyszła to zadzwoniłem i powiedziałem, że rezygnuję, gdyż NIE będę płacił 8 zł/m-c

przeł±czyli mnie do kumatej kobity, która powiedziała, że nie będę musiał płacić tej opłaty (bez żadnych warunków) i z KK korzystam (robię z niej przelewy)

200 plnów wzi±łe¶, choć nie chciałe¶, czy nie wzi±łe¶?

Data: 2014-09-21 23:00:59
Autor: ls
Kredytowka - gdzie
W dniu sobota, 20 wrze¶nia 2014 23:17:39 UTC+2 użytkownik For@ll napisał:

> jak postraszysz to będziesz miał za darmo do końca życia + najlepsza
> obsługa na infolinii (reklamacje lub pomoc)

Dalej jest promocja i daj± 200zł, ale karta co miesi±c kosztuje od 8 do 16zl.

Ja rowniez polecam Citi.
Po pierwsze: nalezy ja wyrobic przy okazji jakiejs promocji: 200, tablet, smartfon...
Po drugie: niby jest platna, ale potwierdzam, ze mozna zadzwonic i powiedziec, ze zamykasz z powodu oplat - wtedy Cie z oplat zwolnia.
Po trzecie: mozna oplacac rachunki karta bez prowizji.
Po czwarte: sa znizki w niektorych sklepach, tylko nalezy o tym pamietac - ja ostatnio zapomnialem ;(

--
pozdr.
ls

Data: 2014-09-23 10:56:12
Autor: Forall
Kredytowka - gdzie
On 22.09.2014 08:00, ls wrote:
[...]

Współpraca z city rozpoczęła się dobrze :-) 10 minu po złożeniu wniosku już miałem telefon a po kolejnych 20min informacja o przyznanej karcie :-) W sumie cało¶ć 1h, teraz tylko czekać na kuriera.
Promocja dla tych 200zł dalej jest :-).

Data: 2014-09-23 11:29:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kredytowka - gdzie

"Forall" lvrcit$99v$1@srv.chmurka.net

[...]

Teraz zestaw to z wisienkami BZWBKKBSg czy podobnymi.

Kredytowka - gdzie