Kredyty Vincenta to piku¶

Data: 2009-03-28 15:34:11
Autor: Hans Kloss
Kredyty Vincenta to piku¶
.. w porównaniu z faktem, że był onegdaj doradca rz±du FR. Jeżeli ktos się
łudzi ze doradcami tego bardo szczególnego rzadu mog± byc ludzie do których
ichnie ss tzw. FSB nie maj± dostatecznego zaufania ten powinien się nad soba
poważnie zastanowić. Wprawdzie Niemcy miały już kagiebowskiego agenta
schreddera nawet na stanowisku kanclerza i sie nie zawaliły wiec moze i Polska
zniesie drogiego Vincenta Bez Peselu jeszzce przez czas jaki¶. Szkody po
pełoskiej bandzie bedziemy zapewne usuwac przez długie lata.
J-23 --

Data: 2009-03-28 16:39:02
Autor: konserwator
Kredyty Vincenta to piku¶

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gqlg1j$bq3$1inews.gazeta.pl...

--

zrodlo?

rym

Data: 2009-03-28 11:18:04
Autor: mrdevilyn
Kredyty Vincenta to piku¶
On 28 Mar, 16:39, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:

zrodlo?

rym

Zapewne kazda biografia Żę Węsęta podaje tę informację, a że do wiki
mam jedno kliknięcie mysz± to stamt±d:
"Doradzał również rz±dowi Federacji Rosyjskiej w sprawach polityki
makroekonomicznej"

A wy tu o jakich¶ kredytach. ech....
J-23

Data: 2009-03-28 19:37:58
Autor: konserwator
Kredyty Vincenta to piku¶

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:32c618ff-0b0c-4c7e-b161-73ce88207ffc42g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

czyli fachowiec i pewnie tam tez ma jakies kredyty...

rym

Data: 2009-03-28 12:08:03
Autor: mrdevilyn
Kredyty Vincenta to piku¶
On 28 Mar, 19:37, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:

czyli fachowiec i pewnie tam tez ma jakies kredyty...

Nie s±dzę żeby miał kredyty, raczej jedynie długi wdzięczno¶ci. Do
spłacenia.
J-23

Data: 2009-03-28 20:52:39
Autor: Piotr
Kredyty Vincenta to piku¶
Dnia Sat, 28 Mar 2009 12:08:03 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com napisał(a):

Nie s±dzę żeby miał kredyty, raczej jedynie długi wdzięczno¶ci. Do
spłacenia.

Albo jaki filmik do wykupienia...
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-28 19:58:58
Autor: Andrzej Adam Filip
Kredyty Vincenta to pikuĹ›
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> pisze:

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqlg1j$bq3$1inews.gazeta.pl...
. w porównaniu z faktem, że był onegdaj doradca rządu FR. Jeżeli ktos się
Ĺ‚udzi ze doradcami tego bardo szczegĂłlnego rzadu mogÄ… byc ludzie do ktĂłrych
ichnie ss tzw. FSB nie majÄ… dostatecznego zaufania ten powinien siÄ™ nad soba
poważnie zastanowić. Wprawdzie Niemcy miały już kagiebowskiego agenta
schreddera nawet na stanowisku kanclerza i sie nie zawaliły wiec moze i Polska
zniesie drogiego Vincenta Bez Peselu jeszzce przez czas jakiĹ›. Szkody po
pełoskiej bandzie bedziemy zapewne usuwac przez długie lata.
J-23

zrodlo?

rym

Wikipedia podaje link na Ministerstwo FinansĂłw RP :-)
A to ĹĽe MF majÄ… takie "niewiele mĂłwiÄ…ce  o treĹ›ci linki" to nie moja
wina, ja im strony www nie projektowałem.

http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=1&dzial=8&id=103199
<cytat>
  Jan Vincent - Rostowski
  Minister FinansĂłw
  [...] ZostaĹ‚ powoĹ‚any takĹĽe na doradcÄ™ rzÄ…du Federacji Rosyjskiej do
  spraw polityki makroekonomicznej. [...]
</cytat>

http://pl.wikipedia.org/wiki/Jacek_Rostowski
<cytat>    ĹąrĂłdĹ‚a
  * Nota biograficzna na stronie Ministerstwa FinansĂłw
    [ http://www.mf.gov.pl/dokument.php?const=1&dzial=8&id=103199 ]
</cytat>

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
W obliczu śmierci głodowej nikt nie zachowa etykiety.

Data: 2009-03-28 16:49:07
Autor: Badin
Kredyty Vincenta to piku¶
On Sat, 28 Mar 2009 15:34:11 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

 jak na razie >rok po pisowskiej ;o)))

 zauwazyles,ze jarek pozbywa sie swoich  konkurentow wysylajac ich do PE ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-28 11:15:02
Autor: mrdevilyn
Kredyty Vincenta to piku¶
On 28 Mar, 16:49, "Badin <he®sk>" < bred...@interia.pl> wrote:

 zauwazyles,ze jarek pozbywa sie swoich
 konkurentow wysylajac ich do PE ?

To s± twoje pobożne życzenia. "Jarek" czyli dla takich jak ty wielce
szanowny pan premier Jarosław Kaczyński będzie przez was oskarżany o
wszystko co najgorsze niezaleznie od tego co zrobi.  Nawet taki
drobiazg że on w swojej partii nie ma żadnych konkurentów absolutnie w
owym opluwaniu wam nie przeszkodzi.
J23

Data: 2009-03-29 12:40:07
Autor: Badin
Kredyty Vincenta to piku¶
On Sat, 28 Mar 2009 11:15:02 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

>  zauwazyles,ze jarek pozbywa sie swoich
>  konkurentow wysylajac ich do PE ?
To s± twoje pobożne życzenia.

 nie sa. to fakt. wautowany jest kurski, kowal, ziobro.

"Jarek" czyli dla takich jak ty

 tacy jak ja glosuja w wyborach...

wielce szanowny pan

 BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGHAHHAHHAHHAHAHAHHAAHAHHAAA!

premier Jarosław Kaczyński

 BYLY premier, BYLY!

będzie przez was

 czyli przez kogo ?

oskarżany o wszystko co najgorsze niezaleznie od tego co zrobi.

 nikogo nie oskarzam. pokazuje FAKTY.

Nawet taki drobiazg że on w swojej partii nie ma żadnych konkurentów

 takie dzialania nazywaja sie ZAMORDYZMEM albo dyktatem.

absolutnie w owym opluwaniu wam nie przeszkodzi.

 nie opluwam "wielce szanownego", a jedynie pokazuje  metody sprawowania przez niego wladzy absolutnej.
 taki lokalny lukaszena. "kto nie jeste ze mna..."
 a tak przy okazji: patrz temat ;o))

Data: 2009-03-29 05:40:35
Autor: mrdevilyn
Kredyty Vincenta to piku¶
On 29 Mar, 12:40, "Badin <he®sk>" < bred...@interia.pl> wrote:

 takie dzialania nazywaja sie ZAMORDYZMEM albo dyktatem.

Nazywaj je sobie jak chcesz, demokrato. Pan Kaczyński deleguje do
brukselskiego koryta tych wszystkich którzy kiedy¶ mu pomogli a teraz
juz, delikatnie pisz±c, nie s± w stanie. Zwłaszcza Kurski i Ziobro
powinni jak najprędzej zej¶c potencjalnym wyborcom z oczu i je¶li
można to zorganizowac na koszt eurogejów to tym lepiej.
J-23

Data: 2009-03-29 19:12:30
Autor: ColgatesBilly
Kredyty Vincenta to piku¶

<mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:1f454368-2693-4aa3-8d6d-b8afda357d83f19g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Pan tak na powaznie?

To kto zostanie?

Czy raczej, nie nalezy sie spodziewac PELNEGO
oddzielenia sie tej calej tluszczy od zwyklych ludzi
i moze, powstania nowych, wymieszanych tworow politycznych
JUZ ZUPELNIE BEZ WYRAZU i programu, czyli...
jeszcze gorzej niz PiS.. acz minimalnie lepiej niz K RK?

Data: 2009-03-29 10:46:02
Autor: mrdevilyn
Kredyty Vincenta to piku¶
On 29 Mar, 18:12, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:

Pan tak na powaznie?

To kto zostanie?

Ktokolwiek byle nie ODSTRASZAŁ potencjalnego elektoratu.
J-23

Data: 2009-03-29 18:38:28
Autor: Badin
Kredyty Vincenta to piku¶
On Sun, 29 Mar 2009 19:12:30 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

> takie dzialania nazywaja sie ZAMORDYZMEM albo dyktatem.
Nazywaj je sobie jak chcesz, demokrato.

 nazywam "po imieniu" czyli tak jakimi sa.

Pan Kaczyński deleguje do brukselskiego koryta tych wszystkich którzy kiedy¶ mu pomogli

 murzyn zrobil swoje...

a teraz juz, delikatnie pisz±c, nie s± w stanie.

 prezes obawia sie, ze moga go "przebic" wiec
 wywala ich do PE. podobna sytuacja byla kiedys
 z marcinkiewiczem. prezes pozbywa sie konkurencji.

Zwłaszcza Kurski i Ziobro powinni jak najprędzej zej¶c potencjalnym wyborcom z oczu

 moim zdaniem to prezes powinien to zrobic juz dawno.
 swoja postawa gnoi ludzi otwartych na myslenie i prowadzi
 pis na dno. szkodzi tez bratu prezydentowi.

i je¶li można to zorganizowac na koszt eurogejów to tym lepiej.

 ??? za wybory do pe my placimy... moja propozycja jest aktualna.
 caly senat przenies do PE i nie trzeba zadnych wyborow.

Data: 2009-03-29 10:57:25
Autor: mrdevilyn
Kredyty Vincenta to piku¶
On 29 Mar, 18:38, "Badin <he®sk>" < bred...@interia.pl> wrote:

 prezes obawia sie, ze moga go "przebic" wiec
 wywala ich do PE. podobna sytuacja byla kiedys
 z marcinkiewiczem. prezes pozbywa sie konkurencji.

Wszystko bzdury. Zarówno Kurski jak i Ziobro maj± duży negatywny
elektorat, zreszt± po (ewentualnie) wygranych wyborach mozna ich
¶ci±gn±ć nazad do kraju a na ich miejsce wysłać zastępców.
Marcinkiewicz był od pocz±tku znany w pisie jako nemalże V kolumna PO,
nominację na premiera dostał wla¶nie dlatego zeby jak najbardziej
ułatwic negocjacje koalicyjne. Cały plan trafił szlag więc pan
Marcinkiewicz okazał sie niepotrzebny. A z czasem okazał się wręcz
szkodliwy, jak pokazuj± wydarzenia ostatnich miesięcy. Jaja sobie
robisz czy naprawde uwazasz marcinkiewicza za polityka dorównuj±cego
klas± kaczorom? My¶l jest tak absurdalna że aż zabawna...

 moim zdaniem to prezes powinien to zrobic juz dawno.
 swoja postawa gnoi ludzi otwartych na myslenie i prowadzi
 pis na dno. szkodzi tez bratu prezydentowi.

LOL. Od my¶lenia jest tam on, reszta jest od wykonywania. Już zreszt±
raz czy dwa owi "my¶l±cy" próbowali secesji z PiS- i co z nimi teraz?
Jaki był ich pomy¶lunek to najlepiej widac po ich dalszych "sukcesach"
politycznych.

 ??? za wybory do pe my placimy... moja propozycja jest aktualna.
 caly senat przenies do PE i nie trzeba zadnych wyborow.

Trzeba by chyba w tym celu konstytutke zmieniać a na to, jak wiadomo,
nie ma większo¶ci w sejmie. Bo się palituskom i kaczorom zachciało
personalnych wojenek, podchodów i wzajemnego kopania po kostkach.
J-23

Data: 2009-03-30 05:25:27
Autor: cirrus
Kredyty Vincenta to piku¶
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:R5Nzl.1157$xx4.259uutiset.elisa.fi...
[...]

Tzw komentatorzy twierdz±, że przegrana PiS- w wyborach do PE to pewna klęska w wyborach do Sejmu, a Prezio choć nie bierze pod uwagę sondaży bardzo się tym przej±ł i to nie końcem PiS-u tylko swoim jako przywodcy.

--
stevep

Kredyty Vincenta to piku¶