Kredyty hipoteczne i spread - jak licz± banki

Data: 2009-09-25 12:28:42
Autor: xbartx
Kredyty hipoteczne i spread - jak licz± banki

Wpadła mi jakaś taka darmowa gazeta (metro) w oko i na pierwszej stronie zobaczyłem coś takiego:

http://tinyurl.com/metro-spread
http://preview.tinyurl.com/metro-spread

Jeżeli wierzyć to wychodzi, że nie wiadomo jak niektóre banki liczą ten spread, czyli można przypuszczać, że coś kombinują. Na www nie ma tabelki, która był w gazecie. Oto on:

http://img8.imageshack.us/img8/3570/spreadx.jpg

Oby Polbank nie wprowadził tych praktyk do przeliczania przy kartach bo będzie bida :/

Kredyty hipoteczne i spread - jak licz± banki