Kręgi piekła

Data: 2009-07-19 09:44:31
Autor: mkarwan
Kręgi piekła
(...)w tekście KRĘGI PIEKŁA (
http://www.niepoprawni.pl/blog/54/aleksander-scios-kregi-piekla )
przedstawiłem potencjalny krąg wzajemnych powiązań i relacji; począwszy od
sierpeckich gangsterów i Grzegorza Korytkowskiego, poprzez Andrzeja Piłata,
Andrzeja Celińskiego, po wojskowo -bezpieczniacką spółkę "Megagaz" i
interesy mafii paliwowej, napisałem, że "jeśli w powyższym wywodzie zawarte,
choć "ziarno prawdy" i za sprawą porwana i zabójstwa płockiego biznesmena
stoją ONI, nie należy liczyć na żadną komisję sejmową ani rzetelne
wyjaśnienie sprawy. Ani teraz, ani w przyszłości". Podtrzymuję tę opinię.
Handel sowiecką stalą czy miliardowe interesy z płockim ORLENEM stanowią
dostatecznie wysoką barierę.
Więcej w
http://lista-obecnosci.blogspot.com/2009/02/krag-pierwszy.html
http://lista-obecnosci.blogspot.com/2009/02/krag-drugi-jestescie-w-moich-rekach.html