Kremlowskie wtyki na pl.soc.polityka

Data: 2016-08-21 13:38:00
Autor: Ciemny Lud
Kremlowskie wtyki na pl.soc.polityka
- lord donald
- boukun
- filip
- mark woydak
- klin
- bronek tallar
- zenek kapelinder
- stachu chebel
- u2 - ten to raczej nieświadomy niczego PiS-owski głupek

CL

Data: 2016-08-21 14:20:30
Autor: Marek Czaplicki
Ciemny Lud pisze na pl.soc.polityka w niedziela, 21 sierpnia 2016 13:38:

[...]

Kurna. A oni takie mają wpisane w dowód? Jak Ty ciemny?

Data: 2016-08-22 01:41:25
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 21 sierpnia 2016 14:20:43 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

> - u2 - ten to raczej nieświadomy niczego PiS-owski głupek

Kurna. A oni takie mają wpisane w dowód? Jak Ty ciemny?

On jest wtyką z Tworek.

Data: 2016-08-22 04:06:59
Autor: Zenek Kapelinder
Kremlowskie wtyki na pl.soc.polityka
Znowu oszukujesz pielegniarki i wypluwasz pigulki jak wyjda z sali

Data: 2016-08-22 10:59:18
Autor: A. Filip
Kremlowskie wtyki na pl.soc.polityka [Kto śmie dyskryminować wtyki Waszyngtonu i Brukseli?!]
"Ciemny Lud" <ciemny.lud@to.kupi> pisze:
[...]

Ale kto robi za wtyki Waszyngtonu i Brukseli?! :-)

Szanse na _szybkie_ pokonanie (polityczne) Putina "nie są duże".
Pokonanie militarne byłoby "bardzo ryzykowne".  Wiec ja mam w pogardzie
_IDIOTÓW_ poświęcających długofalową wiarygodność na ołtarzu
krótkofalowych celów.  Jak Putin nie leży (niemal) na łopatkach to albo
jest przywódcą całkiem wysokiej klasy (także bezwzględności) albo
przewodzą nam niekompetentni [...].

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Kremlowskie wtyki na pl.soc.polityka