Kreska na elektorat prawicy

Data: 2010-11-24 17:00:44
Autor: u2
Kreska na elektorat prawicy
... oczywiście ściana wschodnia jest ostoją ciemnogrodzian, ale w
sąsiednich województwach wcale nie jest lepiej, n.p. w
Warmińsko-Mazurskim. Tu bieda aż piszczy :)

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20101124&typ=po&id=po01.txt

"Według danych GUS tylko w roku 2009 z województwa podlaskiego, gdzie
żyje prawie 1,2 mln Polaków, do innych województw wyjechało ponad 12,5
tys. osób. Jeszcze gorzej sprawa wygląda w województwie lubelskim, skąd
w ostatnich latach rocznie wyjeżdża około 25 tys. ludzi - to jakby
każdego roku z mapy tego województwa znikało miasto. Z województwem
podkarpackim pożegnało się w ubiegłym roku prawie 21 tys. jego
mieszkańców, a województwo świętokrzyskie w tym samym czasie opuściło
13,2 tysiąca. Dramatycznej wymowy tym liczbom dodaje fakt, że nie
uwzględniono w tym podsumowaniu osób, które wyjeżdżają za granicę.

[...]

Mieszkańcy województw wschodnich w dużej liczbie opuszczają rodzinne
strony również z tego powodu, że nie wszyscy z nich zamierzają wiązać
swoją przyszłość z obsługą turystyczną lub jakąś formą służby leśnej, a
do stworzenia tu jedynie takiej struktury gospodarczej wyraźnie
zmierzają działania rządu. W tym roku właściwie bez żadnego oporu
przyjęto projekt, który powiększa na terenie Polski europejską sieć
terenów chronionych Natura 2000. Najwięcej obszarów objętych Naturą 2000
znajduje się w województwie podlaskim, po jej powiększeniu zajmują one
niemal połowę terenu tego województwa! To praktycznie przekreśla
możliwości dynamicznego rozwoju gospodarczego tego regionu, gdyż
inwestycje na terenach Natury 2000 są prawie niemożliwe. Najlepiej
świadczy o tym fakt zablokowania budowy obwodnicy Augustowa czy
Wasilkowa. Kolejnym przykładem starań rządu w kierunku uczynienia z tego
województwa "wielkiego rezerwatu przyrody", w którym jest miejsce dla
zwierząt i roślin, ale już niekoniecznie dla ludzi, jest uparte dążenie
Ministerstwa Środowiska do realizacji projektu "poszerzenia
Białowieskiego Parku Narodowego". Jak ono samo prognozuje, zniszczy to
wiele firm drzewnych i pozbawi tym samym pracy kilku tysięcy osób tam
zatrudnionych, które - oczywiście za chlebem - będą musiały stąd wyjechać."

Data: 2010-11-24 17:02:16
Autor: u2
W dniu 2010-11-24 17:00, u2 pisze:
.. oczywiście ściana wschodnia jest ostoją ciemnogrodzian, ale w
sąsiednich województwach wcale nie jest lepiej, n.p. w
Warmińsko-Mazurskim. Tu bieda aż piszczy

Oczywiście nie mam na myśli cwanych mafiozów z warszawki, którzy piorą
tutaj swoje pieniądze.

Data: 2010-11-24 11:08:45
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 24 Lis, 17:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-11-24 17:00, u2 pisze:

> .. oczywi cie ciana wschodnia jest ostoj ciemnogrodzian, ale w
> s siednich wojew dztwach wcale nie jest lepiej, n.p. w
> Warmi sko-Mazurskim. Tu bieda a piszczy

Oczywi cie nie mam na my li cwanych mafioz w z warszawki, kt rzy pior
tutaj swoje pieni dze.

Ubeki maja tu swoje dacze, Platfonsy tez...moga w ciemnych lasach
obgadywac swoje interesy....

Data: 2010-11-24 20:37:08
Autor: u2
W dniu 2010-11-24 20:08, D.J.MC Donald Musk pisze:
Ubeki maja tu swoje dacze, Platfonsy tez...moga w ciemnych lasach
obgadywac swoje interesy....

Ba, platfonsiarni tutaj mnóstwo. Tylko pracy mało dla mieszkańców.

Data: 2010-11-24 20:43:28
Autor: u2
W dniu 2010-11-24 20:37, u2 pisze:
[...]

No i kilku prekręciarzy z PSL, którzy robią przekręty na dopłatach z UE.

Kreska na elektorat prawicy