Kreska na elektorat prawicy

Data: 2010-11-24 17:02:16
Autor: u2
Kreska na elektorat prawicy
W dniu 2010-11-24 17:00, u2 pisze:
.. oczywiście ściana wschodnia jest ostoją ciemnogrodzian, ale w
sąsiednich województwach wcale nie jest lepiej, n.p. w
Warmińsko-Mazurskim. Tu bieda aż piszczy

Oczywiście nie mam na myśli cwanych mafiozów z warszawki, którzy piorą
tutaj swoje pieniądze.

Data: 2010-11-24 11:08:45
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 24 Lis, 17:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-11-24 17:00, u2 pisze:

> .. oczywi cie ciana wschodnia jest ostoj ciemnogrodzian, ale w
> s siednich wojew dztwach wcale nie jest lepiej, n.p. w
> Warmi sko-Mazurskim. Tu bieda a piszczy

Oczywi cie nie mam na my li cwanych mafioz w z warszawki, kt rzy pior
tutaj swoje pieni dze.

Ubeki maja tu swoje dacze, Platfonsy tez...moga w ciemnych lasach
obgadywac swoje interesy....

Data: 2010-11-24 20:37:08
Autor: u2
W dniu 2010-11-24 20:08, D.J.MC Donald Musk pisze:
Ubeki maja tu swoje dacze, Platfonsy tez...moga w ciemnych lasach
obgadywac swoje interesy....

Ba, platfonsiarni tutaj mnóstwo. Tylko pracy mało dla mieszkańców.

Data: 2010-11-24 20:43:28
Autor: u2
W dniu 2010-11-24 20:37, u2 pisze:
[...]

No i kilku prekręciarzy z PSL, którzy robią przekręty na dopłatach z UE.

Kreska na elektorat prawicy