Krętactwa.

Data: 2009-05-18 05:40:27
Autor: cirrus
Krętactwa.
# ADAM BIELAN, Michał Kamiński, Zbigniew Ziobro (i kilka innych jedynek z listy PiS do Parlamentu Europejskiego) wycofali się z debaty z jedynkami PO. Gdyby tzw. debaty miały przypominać pyskówki w radiu i w telewizji ("ja panu nie przerywałem") i w stylu posła Brudzińskiego, który w Radiu Zet nazwał innego polityka "gangsterem" - to nie ma czego żałować. Niektórzy komentatorzy uważają, że cała ta odmowa ze strony PiS ma ułatwić p. Ziobrze uniknięcie debaty z Różą Thun. Być może. Ziobro w Małopolsce jest zbyt silny, żeby ryzykować potknięcie w dyskusji z p. Thun. Cóż, to jego prawo. Dla mnie fakt, że Ziobro ma
słabe kompetencje "europejskie" jeszcze go nie dyskwalifikuje, bo np. prof. Buzek też nie był wielce kompetentny, gdy startował do PE, a dziś to jedna z jego gwiazd. Jest dużo innych powodów, dla których nie głosowałbym na p. Ziobro, nawet gdyby w debacie rozłożył p. Thun na obie łopatki. Sądzę, że cała ta sprawa wokół debat (także ze stoczniowcami w Gdańsku) pogłębi tylko podziały, a skorzysta na niej Platforma. Tłumaczenie Michała Kamińskiego, że w niedzielę w południe chodzi do kościoła, mało kogo przekona, podobnie jak krętactwa macherów związkowych. #
Ze strony:
http://tnij.org/de0c

--
stevep