Kretacz Komoroski

Data: 2010-09-20 09:00:17
Autor: DJ MC Donald Musk
Kretacz Komoroski
Komorowski był posłem sześciu kadencji. Na stronie sejmowej deklarował
on przez większość czasu znajomość języków francuskiego i rosyjskiego.
Wyjątek stanowi druga kadencja, podczas której władał on także
językiem angielskim. Niestety, po następnych wyborach zapomniał go.

http://politykier.pl/kat,1025817,wid,12521793,wiadomosc.html

Data: 2010-09-20 12:37:00
Autor: Me
Kretacz Komoroski
On Sep 20, 12:00 pm, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
[...]

TOD signiture;

but we all are not not guilty - we have let go such inconsistencies
and te plain lies everywhere around the world.

Data: 2010-09-20 18:01:54
Autor: u2
Kretacz Komoroski
W dniu 2010-09-20 18:00, DJ MC Donald Musk pisze:
Na stronie sejmowej deklarował
on przez większość czasu znajomość języków francuskiego i rosyjskiego.

Zna język francuski ? A z jakiej strony ?

Data: 2010-09-20 18:55:10
Autor: awe
Kretacz Komoroski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c978574$0$20996$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-20 18:00, DJ MC Donald Musk pisze:
Na stronie sejmowej deklarował
on przez większość czasu znajomość języków francuskiego i rosyjskiego.

Zna język francuski ? A z jakiej strony ?
-- -- -- -- -- -- -- -
zna jedno slowo. mineta
awe

Data: 2010-09-20 12:37:38
Autor: Me
Kretacz Komoroski
On Sep 20, 12:55 pm, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4c978574$0$20996$65785112news.neostrada.pl...>W dniu 2010-09-20 18:00, DJ MC Donald Musk pisze:

> Zna język francuski ? A z jakiej strony ?

zna jedno slowo. mineta
awe

Musi Pna fantazjowac, tez.

Kretacz Komoroski