Kretacz konus !!

Data: 2010-02-15 17:21:38
Autor: cyc
Kretacz konus !!
"Naduzycie !!" krzyczy konus majac na uwadze to , ze dziennikarze wlozyli mu w usta slowo " hak " !!.
Nie pojmuje ten mistrz moralnego relatywizimu , ze nie jest istotne slowo , tylko kryjace sie pod nim pojecie a przeciez nie zaprzecza , ze mowil o " kompromitujacych sprawach " Sikorskiego w kontekscie prezydeckich wyborow !!.
Na szczeblu prezydenckim i wysoko postawionych funkcjonaruszy panstwowych a takze partyjnych w istocie nie uzywa sie takich slow jak "kurwa " , " ciul " , "hak " , czy "menda" ale przeciez kazdo z pojec jakie kryja sie pod tymi slowami  moza wyrazic innymi slowami z czego skrzetnie korzystaja w publicznych debatach politycy i nie mowia np. klamca " , tylko grzeczniej - " mija sie z prawda " !  . Dziennikarz nie musi byc takim "wersalczykiem " i moze pozwolic sobie na pewna doze colokwializmu i nazwac po imieniu to , co wyraza uzywajac jezyka Wersalu polityk w tym wypadku chodzi o " hak " .
Nie pisz wiec hansie , ze znowu nieslusznie oczerniono Kaczynskiego , bo nie o slowo tu chodzi , tylko o to co pod nim sie kryje a przeslanie Kaczynskego bylo jasne : jak Sikorski wystartuje w prezydenckich wyborach , to hak !! znajdzie ujscie i wycieknie do opinii publicznej !. Mowiac konkretniej i dosadniej , konus w politycznej walce posilkowal sie szantazem , uzywajac do tego znanych mu ( skad !  ? ) hakow !.
Zastanawiajaca jest  sprawa !. Przyjmijmy , ze ow "hak " istnieje i ze sluzby o haku prezydentowi powiedzialy bo przeciez sam "haka" nie "wyniuchal ", jako ze Scherlock Holms z niego jak kaczej dupy traba  . To zapytam grzecznie , skad o "haku" wie blizniak ? przeciez jak powiada wiedza o nim ujrzala swiatlo dzienne jak nie byl juz premierem a nawet jesli byl , to dlaczego do niego trafila via prezydent ? ........inaczej nie mogla !.
Ciekawe , prawda ? Ktos beknie chyba a przynajmniej powinien , jesli nie to znaczy , ze .........no ! ,  co to znaczy ?
Czuje , ze kroi sie kolejna komisja a podejrzanym o przeciek bedzie prezydent !!! .

cyc

Data: 2010-02-15 09:01:44
Autor: Hans Kloss
Kolejne kłamstwo antykaczystów przygwożdżone
... patrz temat " raz jeszcze o haku ". A ja mam satysfakcję porównując
jak wczoraj grupowe (i nie tylko) pełobydło kwiczało z oburzenia z tym
jak dziś skamle, usiłując nieudolnie zapalikocić kolejne skurwysyństwo
swoich ulubieńców. Bo tego że jeden z drugim przeprosi, odszczeka  czy
też, to już zupełnie niemożliwe, nauczony doświadczeniem zacznie się
zachowywać jak cywilizowany człowiek a nie jak oczadziały z fanatyzmu
i nienawiści kibol-hunwejbin to się po nich absolutnie nie spodziewam.
J-23

Data: 2010-02-15 21:44:24
Autor: :heÂŽsk:
Kolejne kłamstwo antykaczystów przygwożdżone
On Mon, 15 Feb 2010 09:01:44 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

 ty na prawde zachowujesz sie jak zdziczaly kundel.

--

 HeSk

Data: 2010-02-15 23:45:21
Autor: Hans Kloss
Kolejne kłamstwo antykaczystów przygwożdżone
:he?sk: <fullpis&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 ty na prawde [...]

Ponieważ wartość merytoryczna twoich postów odzwierciedla dość wiernie
zawartość twojej puszki mózgowej (dla niedomyślnych : są gówno warte)
pozostaje mi jedynie (z czystych nudów) odnieść się do ich formy gramatycznej.
Otóż słowo "naprawdę" piszemy razem, powtarzam RAZEM. Naprawdę. Mam nadzieję
że ta informacja przyda ci się w życiu, choćby  przy zdawaniu matury.
J-23

Data: 2010-02-16 14:34:56
Autor: ``heÂŽsk``
Kolejne kłamstwo antykaczystów przygwożdżone
On Mon, 15 Feb 2010 23:45:21 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

:he?sk: <fullpis&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a): >  ty na prawde [...]

Ponieważ wartość merytoryczna twoich postów odzwierciedla dość wiernie
zawartość twojej puszki mózgowej

 o sobie koles piszesz, o sobie ! zaplujesz sie kiedys ;o))

(dla niedomyślnych : są gówno warte)

 dla niedomyslnych z elektoratu pis of course ;o)))

pozostaje mi jedynie (z czystych nudów) odnieść się do ich formy gramatycznej.

 patrzcie, patrzcie... miodek sie znalazl ;o)

Otóż słowo "naprawdę" piszemy razem, powtarzam RAZEM.

 sraly muchy bedzie wiosna ;o))

Naprawdę.

 Na prawde ? ;o))

Mam nadzieję że ta informacja przyda ci się w życiu, choćby  przy zdawaniu matury.

 "matura coraz blizej, juz za chwile..." ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-16 07:22:28
Autor: cirrus
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:
[...]

Eee, nawet zdziczały kundel ma odrobinę rozumu, Hans to kompletne bezmózgowie.

--
stevep

Data: 2010-02-16 14:34:56
Autor: ``heÂŽsk``
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

 brawo! brawo! tylko sie koles nie zapluj!
Bo tego że jeden z drugim przeprosi, odszczeka  czy też, to już zupełnie niemożliwe,

 I KTO TO MOWI ? 1-wszy bluzgasz psp...

nauczony doświadczeniem zacznie się zachowywać jak cywilizowany człowiek

 dlaczego tak sie nie zachowujesz ?

 a nie jak oczadziały z fanatyzmu i nienawiści kibol-hunwejbin

 o sobie koles piszesz, o sobie.

to się po nich absolutnie nie spodziewam.
  ty to chyba musisz byc jakims podnozkiem prezesa ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-15 17:27:05
Autor: Witek
Kretacz konus !!
ZRÓB MI CYCEM DOBRZE !

Data: 2010-02-15 19:54:10
Autor: MH
Kretacz konus !!
ZRÓB MI CYCEM DOBRZE !
==============

Dyskusja z tobą , to wyjątkowa intelektualna uczta !!

MH

Data: 2010-02-15 21:19:02
Autor: awe
Kretacz konus !!

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:3bd2.00000005.4b799852newsgate.onet.pl...
ZRÓB MI CYCEM DOBRZE !

==============

Dyskusja z tobą , to wyjątkowa intelektualna uczta !!

MH
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Wypowiadasz sie jakbys byl smakoszem. No ja nie moge od kiedy ten Paris?Odnioslem wrazenie ze ty nie lubiAles intelektualnych dyskusji.
awe

Data: 2010-02-16 14:59:58
Autor: cyc
Kretacz konus !!

[...]

Oni , pisolubcy juz tak maja i nie ma co sie tym przejowac !.

cyc

Data: 2010-02-15 17:32:18
Autor: u2
Kretacz konus !!
W dniu 2010-02-15 17:21, cyc pisze:
"Naduzycie !!" krzyczy konus majac na uwadze to , ze dziennikarze wlozyli mu w usta slowo " hak " !!.

Usłużne merdia wpadły w szaleńczy amok na widok haków :)

Data: 2010-02-15 18:30:24
Autor: konserwator
Kretacz konus !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hlbsar$lua$1news.onet.pl...
[...]

Talmudyzm pierwszej wody, niemal z jordanu...
Czyli jak powiem o kims Zyd to nie wazne jest slowo a pojecie?
Ja (sprawa subiektywna) pojecie o zydach mam na ogol dobre wiec nie bedzie mnie wolno skazac za szerzenie nienawisci i tak dalej te glupoty z GWna?
A Boukuna sad za co skazywal w sprawie o zydach? za slowa czy za pojecia?

Kolejny Wolek terlikoski...

Kretacz konus !!