Kretacz konus !!

Data: 2010-02-15 18:30:24
Autor: konserwator
Kretacz konus !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hlbsar$lua$1news.onet.pl...
"Naduzycie !!" krzyczy konus majac na uwadze to , ze dziennikarze wlozyli mu w usta slowo " hak " !!.
Nie pojmuje ten mistrz moralnego relatywizimu , ze nie jest istotne slowo , tylko kryjace sie pod nim pojecie a przeciez nie zaprzecza , ze mowil o " kompromitujacych sprawach " Sikorskiego w kontekscie prezydeckich wyborow !!.

Talmudyzm pierwszej wody, niemal z jordanu...
Czyli jak powiem o kims Zyd to nie wazne jest slowo a pojecie?
Ja (sprawa subiektywna) pojecie o zydach mam na ogol dobre wiec nie bedzie mnie wolno skazac za szerzenie nienawisci i tak dalej te glupoty z GWna?
A Boukuna sad za co skazywal w sprawie o zydach? za slowa czy za pojecia?

Kolejny Wolek terlikoski...

Kretacz konus !!