Kretyński system wyciągów Polbanku

Data: 2010-04-30 19:54:22
Autor: Wojciech Nawara
Kretyński system wyciągów Polbanku

UĹĽywam ich konta jako interfejsu bankomatowego (przelewam parÄ™ groszy
i w razie potrzeby wypłacam w euronetach) - i przy tym systemie raczej
nie mam ochoty na nic więcej.

A dostępu do Polbank24 nie masz?

Data: 2010-05-01 05:16:39
Autor: Jarek Andrzejewski
Kretyński system wyci±gów Polbanku
On 30 Kwi, 19:54, Wojciech Nawara
<wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

> Używam ich konta jako interfejsu bankomatowego (przelewam parę groszy
> i w razie potrzeby wypłacam w euronetach) - i przy tym systemie raczej
> nie mam ochoty na nic więcej.

A dostępu do Polbank24 nie masz?

Mam, ale wyci±gi to inny kawałek systemu. W systemie transakcyjnym
widzę przelewy i wypłaty z bankomatu - więc jako interfejs bankomatowy
jest OK.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-05-01 14:33:00
Autor: Wojciech Nawara
[...]

Mam, ale wyciągi to inny kawałek systemu. W systemie transakcyjnym
widzę przelewy i wypłaty z bankomatu - więc jako interfejs bankomatowy
jest OK.

Informacje -> wyciÄ…gi

Data: 2010-05-04 03:04:33
Autor: Jarek Andrzejewski
Kretyński system wyci±gów Polbanku
On 1 Maj, 14:33, Wojciech Nawara

> Mam, ale wyci±gi to inny kawałek systemu. W systemie transakcyjnym
> widzę przelewy i wypłaty z bankomatu - więc jako interfejs bankomatowy
> jest OK.

Informacje -> wyci±gi

Istotnie, jest i _prawie_ działa. Piszę "prawie", bo gdy zażyczyłem
sobie wyci±gi od 1 stycznia do teraz (4 maja), to dostałem jedynie
wyci±g za marzec.

Skoro jest taka opcja (znaczy: gdyby działała :-), to po cholerę
"¶wiec± w oczy" czerwonym przyciskiem "Złóż wniosek o wyci±g
elektroniczny" na pierwszej stronie po zalogowaniu zamiast po prostu
napisać, że już to mam? Ba, ten czerwony guzik nie znika nawet po tym,
jak już się dostęp do wyci±gów ma (w tym systemie "obok"
transakcyjnego).
Podtrzymuję swoj± marn± opinię o Polbanku.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Kretyński system wyciągów Polbanku