Kretyni i ich diodki

Data: 2016-08-10 14:15:21
Autor: Myjk
Kretyni i ich diodki
Tue, 9 Aug 2016 17:45:25 +0200, kriters
Półmrok, wali deszczem, autostrada, a tu co kawałek taki idiota z zajebistymi diodkami z przodu
i kompletnie bez oświetlenie z tyłu.

Niedalej jak w poniedziałek zawoziłem żonę na stację pielgrzymki w jakiejś
wiosce zabitej dechami. Pomijam już paranoję pt. palenie drewnem/węglem w
piecu (przy 30 sC powietrza) i robienie zadymy na dwie wsie żeby ogrzać
CWU, ale ilość osób jeżdżących tam w ogóle bez świateł była na poziomie
25%. Na początku migałem i niby dziękowali za przypomnienie, ale później mi
się już zwyczajnie odechciało błyskać.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2016-08-10 22:54:58
Autor: przemek.jedrzejczak
Kretyni i ich diodki
Okolice Polanicy blachy DKL mało kto ma dzienne ale za to spory % jeździ na dlugich do tego kopcace, zdezolowane sztrucle i pstrokate auta po pseudotuningu tako jeździ wieś ... no i hicior auto w którym jakiś grzybiarz zrobił sobie mobilna suszarnie

Kretyni i ich diodki