Data: 2015-03-31 17:00:22 | |
Autor: Budzik | |
Kretynizmy... (by³o DPF) | |
To i ja dodam kretynizm:
Fantastycznie oprogramowany kluczyk z pilotem: Mo¿na zamknac ca³y samochód, mozna otworzyc osobno pake i osobno kabine przód ale: - nie mozna zamknac osobno paki i kabiny - nie mozna otworzyc na raz ca³ego auta... Oczywiscie na kluczyku 3 przyciski wiec wydawa³oby sie, ze wszystkie opcje da sie zrealizowac bez problemu... No i regularnie wychodz±c z kabiny i id±c na pakê obijam sie o zamkniete drzwi... |
|
Data: 2015-03-31 20:41:08 | |
Autor: Marek | |
Kretynizmy... (było DPF) | |
On Tue, 31 Mar 2015 17:00:22 +0000 (UTC), Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Fantastycznie oprogramowany kluczyk z pilotem:kabine przód ale:wszystkie opcje da sie zrealizowac bez problemu...zamkniete drzwi... A jaka marka ma takie fajne rozwiązania? :-) -- Marek |
|
Data: 2015-03-31 21:01:00 | |
Autor: Budzik | |
Kretynizmy... (by³o DPF) | |
U¿ytkownik Marek fake@fakeemail.com ...
A jaka marka ma takie fajne rozwi±zania? :-) Fiat Ducato 2012r. 115KM |
|
Data: 2015-04-02 00:51:24 | |
Autor: jerzu | |
Kretynizmy... (by³o DPF) | |
On Tue, 31 Mar 2015 21:01:00 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote: Fiat Ducato 2012r. 115KM Obecna generacja Mastera ma to opracowane OK. Moj stary Transit z 2003 roku te¿ mia³. Obecny Master, z 2006, ju¿ nie. Strasznie toto upierdliwe. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |
|
Data: 2015-04-02 01:00:45 | |
Autor: Budzik | |
Kretynizmy... (by³o DPF) | |
U¿ytkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@interia.pl ...
Fiat Ducato 2012r. 115KM To jest przyk³ad na niezrozumia³e podejscie do tematu - sprawa prosta, przetestowana w przesz³osci, nowe modele powinny czerpac z doswiadczenia a jednak projektanci musza cos zepsuc. |
|
Data: 2015-04-02 10:04:28 | |
Autor: Marek | |
Kretynizmy... (było DPF) | |
On Thu, 2 Apr 2015 01:00:45 +0000 (UTC), Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
To jest przykład na niezrozumiałe podejscie do tematu - sprawaprosta, przetestowana w przeszłosci, nowe modele powinny czerpac zdoswiadczenia a jednak projektanci musza cos zepsuc. I nich ktoś powie, że to nie jest celowe działanie.... -- Marek |
|
Data: 2015-04-02 09:00:47 | |
Autor: Budzik | |
Kretynizmy... (by³o DPF) | |
U¿ytkownik Marek fake@fakeemail.com ...
Hmm... A jaki mieliby miec cel?To jest przyk³ad na niezrozumia³e podejscie do tematu - sprawa prosta, przetestowana w przesz³osci, nowe modele powinny czerpac Bo rozumiem, ze utrudnienie wymiany zarówki ma cel w postaci wizyt w serwisie ale to...? |
|
Data: 2015-04-02 11:38:10 | |
Autor: Marek | |
Kretynizmy... (było DPF) | |
On Thu, 2 Apr 2015 09:00:47 +0000 (UTC), Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
Hmm... A jaki mieliby miec cel?w serwisie ale to...? Nie wiem, ale jeśli nie celowe, to co, wierzysz, że producent to taki idiota-ignorant, który nie wyciąga wniosków od zgłoszeń klientów w sprawie swojego produktu? Albo wyszło mu tak niechcący (kolejny raz) przez przypadek? -- Marek |
|
Data: 2015-04-02 16:00:45 | |
Autor: Budzik | |
Kretynizmy... (by³o DPF) | |
U¿ytkownik Marek fake@fakeemail.com ...
W przypadku Wlochów... ehh.... ;-)Hmm... A jaki mieliby miec cel? Gdyby to robili Niemcy to bardziej bym sie dziwi³. |
|