Kretynku z kolektywu.

Data: 2014-02-22 17:32:46
Autor: stevep
Kretynku z kolektywu.
Ułatwię ci sprawę:
# 67-letni piechur Zdzisław Pająk wyruszył z Radomia w pieszą podróż do  Brukseli. W ten sposób chce zamanifestować swe poparcie dla wejścia Polski  do Unii Europejskiej.

"Moje pokolenie, ludzi w wieku jesieni, już nie będzie miało dobrze w  życiu. Ale dla naszych dzieci, wnuków i przyszłych pokoleń Polaków trzeba  w unijnym referendum zagłosować na tak" - powiedział Pająk.

  Wędrowiec zabrał 15-kilogramowy plecak, w którym ma - jak się wyraził -  "szafę, kuchnię i sypialnię". Ma też m.in. namiot, karimatę i śpiwór.  Będzie nocował w polu lub na sianie. Jego wyprawa kosztuje 3 tys. euro.  Pieniądze pożyczył od rodziny. #
Ze strony:
http://tnij.org/78au1us
Szukaj dalej, może jakiegoś haka znajdziesz, bo na normalną dyskusję  jesteś za głupi.
A Zdzisław Pająk nie żyje, kiedyś miałem okazję wędrować z nim po  Bieszczadach.

--
stevep
-- -- -

Kretynku z kolektywu.