Kretynów by³o wielu, ale ....

Data: 2018-02-08 16:04:28
Autor: stevep
Kretynów by³o wielu, ale ....
# Od stycznia wa¿y³y siê losy Ryszarda Czarneckiego. Najpierw wiceszef Parlamentu Europejskiego nazwa³ Ró¿ê Thun szmalcownikiem i ju¿ tym zdenerwowa³ kolegów. Pó¼niej, ¿eby siê broniæ, rozsy³a³ europarlamentarzystom spam, a to rozsierdzi³o ich jeszcze bardziej. A ¼li byli do tego stopnia, ¿e zagrozili mu utrat± stanowiska.

Na ich decyzjê pan Ryszard czeka³ d³ugie tygodnie. Czeka³ i siê doczeka³, wczoraj, choæ raczej nie na takie liczy³ rozwi±zanie. #
Ze strony:
http://deser.gazeta.pl/deser/56,111858,22999569,ryszard-czarnecki-moze-byc-z-siebie-dumny-odwolali-go-jest.html#Z_Prze
--
stevep

Data: 2018-02-08 16:09:14
Autor: A. Filip
Kretynów by³o wielu, ale regulamin europarlemntu twórczo zinterpretowali dla Czarneckiego
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
[...]

Czarnecki mo¿e byæ z siebie dumny.  By³ taki wa¿ny ¿e dla jego odwo³ania
trzeba by³o "twórczo zinterpretowaæ regulamin" (niezgodnie z tradycj±).
Bo "G³osowanie, g³osowaniem ale wynik musi byæ PO von stronie" :-)

Data: 2018-02-08 07:25:58
Autor: japanizer
On Friday, February 9, 2018 at 12:09:15 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Czarnecki mo¿e byæ z siebie dumny.  By³ taki wa¿ny ¿e dla jego odwo³ania
trzeba by³o "twórczo zinterpretowaæ regulamin" (niezgodnie z tradycj±).

Ale dasz link do tego "regulaminu", który ka¿e liczyæ wstrzymanie siê od g³osu jako g³os przeciwko, czy dalej bêdziesz z siebie durnia robi³?

Data: 2018-02-08 17:14:09
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Ale dasz link do tego "regulaminu", który ka¿e liczyæ wstrzymanie siê
od g³osu jako g³os przeciwko, czy dalej bêdziesz z siebie durnia

A dasz link na zaprzeczenie twierdzeniom/pomówieniom Czarneckiego ¿e t±
twórcz± zmianê interpretacji zrobiona "teraz na niego"?
Jak nie zrobiono to "honor" euro-parlamentu _wymaga_ by takie pomówienie
nie zosta³o puszczone p³azem! :-)

Data: 2018-02-08 08:30:57
Autor: japanizer
On Friday, February 9, 2018 at 1:14:13 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

A dasz link na zaprzeczenie twierdzeniom/pomówieniom Czarneckiego ¿e t±
twórcz± zmianê interpretacji zrobiona "teraz na niego"?

Ty rzuci³e¶ tezê, to jej broñ, pisiorku! No chyba ¿e lubisz powielaæ ka¿d± bzdurê, to te¿ czêsto robisz.

Data: 2018-02-08 09:09:29
Autor: japanizer
On Friday, February 9, 2018 at 1:44:33 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> Ty rzuci³e¶ tezê, to jej broñ, pisiorku! No chyba ¿e lubisz powielaæ
> ka¿d± bzdurê, to te¿ czêsto robisz.

A po co mam traciæ swój  czas na "przekonywanie" twardego elektoratu
totalnej opozycji?  Na ciebie wysilaæ siê po prostu nie warto,
nikt "warty przekonywania" nie wykaza³ w±tpliwo¶ci/zainteresowania.

Przekonywaæ tylko innego rycerza (zakut± pa³ê) mo¿e chcieæ chyba niemal
tylko inny rycerz.  Ja a¿ tak rycerski nie jestem, kapitalistyczn± idee
zwrotu z inwestycji opanowa³em dawno.  Ty tkwisz na poprzednim etapie? :-)

No fajnie, w koñcu klepn±³e¶ siê w pier¶ i przyzna³e¶, ¿e jeste¶ zakut±, pisiorsk± pa³±.

Data: 2018-02-08 17:44:31
Autor: A. Filip

Data: 2018-02-09 15:33:23
Autor: stevep
Kretynów było wielu, ale regulamin europar lemntu twórczo zinterpretowali dla Czarneck iego
W dniu .02.2018 o 16:09 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

Je¿eli kto¶ mo¿e byæ dumny ze swojego kretynizmu to tak.

--
stevep

Data: 2018-02-10 04:15:19
Autor: stevep
W dniu 2018-02-08 o 16:09, A. Filip pisze:
[...]

Ty te¿ jako jego bratni kretyn jeste¶ z siebie dumny.

--
stevep

Data: 2018-02-08 16:10:38
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Kretynów by³o wielu, ale ....
U¿ytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:p5hou5$veb$2news.vectranet.pl...
[...]

Riczard  liczy³, ¿e w UE obowi±zuja te same standardy w PRL-pis? Tam takie chamstwo likwiduj±  w zarodku.

CL

Kretynów by³o wielu, ale ....