Kretynów było wielu, ale regulamin europarlemntu twórczo zinterpretowali dla Czarneckiego

Data: 2018-02-08 16:09:14
Autor: A. Filip
Kretynów było wielu, ale regulamin europarlemntu twórczo zinterpretowali dla Czarneckiego
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
# Od stycznia ważyły się losy Ryszarda Czarneckiego. Najpierw wiceszef
Parlamentu Europejskiego nazwał Różę Thun szmalcownikiem i już tym
zdenerwował kolegów. Później, żeby się bronić, rozsyłał
europarlamentarzystom spam, a to rozsierdziło ich jeszcze bardziej. A
źli byli do tego stopnia, że zagrozili mu utratą stanowiska.

Na ich decyzję pan Ryszard czekał długie tygodnie. Czekał i się
doczekał, wczoraj, choć raczej nie na takie liczył rozwiązanie. #
Ze strony:
http://deser.gazeta.pl/deser/56,111858,22999569,ryszard-czarnecki-moze-byc-z-siebie-dumny-odwolali-go-jest.html#Z_Prze

Czarnecki może być z siebie dumny.  Był taki ważny że dla jego odwołania
trzeba było "twórczo zinterpretować regulamin" (niezgodnie z tradycją).
Bo "Głosowanie, głosowaniem ale wynik musi być PO von stronie" :-)

Data: 2018-02-08 07:25:58
Autor: japanizer
On Friday, February 9, 2018 at 12:09:15 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Czarnecki może być z siebie dumny.  Był taki ważny że dla jego odwołania
trzeba było "twórczo zinterpretować regulamin" (niezgodnie z tradycją).

Ale dasz link do tego "regulaminu", który każe liczyć wstrzymanie się od głosu jako głos przeciwko, czy dalej będziesz z siebie durnia robił?

Data: 2018-02-08 17:14:09
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Ale dasz link do tego "regulaminu", który każe liczyć wstrzymanie się
od głosu jako głos przeciwko, czy dalej będziesz z siebie durnia

A dasz link na zaprzeczenie twierdzeniom/pomówieniom Czarneckiego że tą
twórczą zmianę interpretacji zrobiona "teraz na niego"?
Jak nie zrobiono to "honor" euro-parlamentu _wymaga_ by takie pomówienie
nie zostało puszczone płazem! :-)

Data: 2018-02-08 08:30:57
Autor: japanizer
On Friday, February 9, 2018 at 1:14:13 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

A dasz link na zaprzeczenie twierdzeniom/pomówieniom Czarneckiego że tą
twórczą zmianę interpretacji zrobiona "teraz na niego"?

Ty rzuciłeś tezę, to jej broń, pisiorku! No chyba że lubisz powielać każdą bzdurę, to też często robisz.

Data: 2018-02-08 09:09:29
Autor: japanizer
On Friday, February 9, 2018 at 1:44:33 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> Ty rzuciłeś tezę, to jej broń, pisiorku! No chyba że lubisz powielać
> każdą bzdurę, to też często robisz.

A po co mam tracić swój  czas na "przekonywanie" twardego elektoratu
totalnej opozycji?  Na ciebie wysilać się po prostu nie warto,
nikt "warty przekonywania" nie wykazał wątpliwości/zainteresowania.

Przekonywać tylko innego rycerza (zakutą pałę) może chcieć chyba niemal
tylko inny rycerz.  Ja aż tak rycerski nie jestem, kapitalistyczną idee
zwrotu z inwestycji opanowałem dawno.  Ty tkwisz na poprzednim etapie? :-)

No fajnie, w końcu klepnąłeś się w pierś i przyznałeś, że jesteś zakutą, pisiorską pałą.

Data: 2018-02-08 17:44:31
Autor: A. Filip

--
A. Filip

Data: 2018-02-09 15:33:23
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 16:09 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

Jeżeli ktoś może być dumny ze swojego kretynizmu to tak.

--
stevep

Data: 2018-02-10 04:15:19
Autor: stevep
W dniu 2018-02-08 o 16:09, A. Filip pisze:
[...]

Ty też jako jego bratni kretyn jesteś z siebie dumny.

--
stevep

Kretynów było wielu, ale regulamin europarlemntu twórczo zinterpretowali dla Czarneckiego