Kretyński system wyciągów Polbanku

Data: 2010-04-30 00:28:23
Autor: Jarek Andrzejewski
Kretyński system wyciągów Polbanku
Nie wiem, jak można sp*.* tak prosty system...

Zapomniałem hasła. Zdarza się.
Jest link, który w takim przypadku prowadzi do strony rejestracji.
Żeby się zarejestrować, trzeba znać PESEL i numer dowodu; żaden
problem, znam. Jednak nie da się wpisać wymaganych informacji przy
pomocy klawiatury; koniecznie trzeba korzystać z "klawiatury
ekranowej": klikać, żeby ją otworzyć, klikać na małe literki, kliknąć,
żeby zamknąć okienko. I to razy dwa dla dwóch pól.
Uff, udało się...
Teraz nazwa użytkownika. Wpisałem. Zonk: już jest użyta. Bywa, ale
dlaczego do ch*.* znikły wpisane pracowicie cyferki i literki?!
Kolejna próba: użyłem tym razem nazwy, której używałem wcześniej,
sądząc naiwnie, że system uzna, że to nic złego - w końcu chcę tylko
odzyskać hasło. Nie uznał.

Używam ich konta jako interfejsu bankomatowego (przelewam parę groszy
i w razie potrzeby wypłacam w euronetach) - i przy tym systemie raczej
nie mam ochoty na nic więcej.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-04-30 09:51:02
Autor: Ranger
Jarek Andrzejewski pisze:
Nie wiem, jak można sp*.* tak prosty system...

Zapomniałem hasła. Zdarza się.

heheh, a znasz to że kto nie ma w głowie ten ma w nogach? :)
W tym banku lepiej niczego nie zapominać, bo nie ma chuja żeby ktoś Cię poprowadził od początku do końca SKUTECZNIE rozwiązując problem.
POLBRAK już tak ma.

Pzdr
Ranger

Data: 2010-04-30 10:32:20
Autor: Lewtaj
Kretyński ..uj.

Użytkownik "Ranger" <news@finaro.pl> napisał w wiadomości news:4bda8bcdnews.home.net.pl...
bo nie ma chuja żeby ktoś Cię
Ranger

    Jak to nie ma ?
Chuj jest i nazywa się Ranger.

Data: 2010-04-30 11:06:38
Autor: Ranger
Kretyński ..uj.
Lewtaj pisze:
[...]

poczułeś go osobiście czy tylko słyszałeś legendy? Musiałeś tego zdrowo doświadczyć skoro tak siedzisz i klepiesz o nim naokoło. Marzy ci się powtórka? :)

Data: 2010-04-30 10:09:28
Autor: Jarek Andrzejewski
On 30 Kwi, 09:28, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:
Nie wiem, jak można sp*.* tak prosty system...
dlaczego do ch*.* znikły wpisane pracowicie cyferki i literki?!

z tego wzburzenia zapomniałem dopisać:
sp*.* - spaprać
ch*.* cholery

:-)

Data: 2010-04-30 19:54:22
Autor: Wojciech Nawara
Kretyński system wyciągów Polbanku

Używam ich konta jako interfejsu bankomatowego (przelewam parę groszy
i w razie potrzeby wypłacam w euronetach) - i przy tym systemie raczej
nie mam ochoty na nic więcej.

A dostępu do Polbank24 nie masz?

Data: 2010-05-01 05:16:39
Autor: Jarek Andrzejewski
Kretyński system wyciągów Polbanku
On 30 Kwi, 19:54, Wojciech Nawara
<wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

> Używam ich konta jako interfejsu bankomatowego (przelewam parę groszy
> i w razie potrzeby wypłacam w euronetach) - i przy tym systemie raczej
> nie mam ochoty na nic więcej.

A dostępu do Polbank24 nie masz?

Mam, ale wyciągi to inny kawałek systemu. W systemie transakcyjnym
widzę przelewy i wypłaty z bankomatu - więc jako interfejs bankomatowy
jest OK.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-05-01 14:33:00
Autor: Wojciech Nawara
[...]

Informacje -> wyciągi

Data: 2010-05-04 03:04:33
Autor: Jarek Andrzejewski
Kretyński system wyciągów Polbanku
On 1 Maj, 14:33, Wojciech Nawara

> Mam, ale wyciągi to inny kawałek systemu. W systemie transakcyjnym
> widzę przelewy i wypłaty z bankomatu - więc jako interfejs bankomatowy
> jest OK.

Informacje -> wyciągi

Istotnie, jest i _prawie_ działa. Piszę "prawie", bo gdy zażyczyłem
sobie wyciągi od 1 stycznia do teraz (4 maja), to dostałem jedynie
wyciąg za marzec.

Skoro jest taka opcja (znaczy: gdyby działała :-), to po cholerę
"świecą w oczy" czerwonym przyciskiem "Złóż wniosek o wyciąg
elektroniczny" na pierwszej stronie po zalogowaniu zamiast po prostu
napisać, że już to mam? Ba, ten czerwony guzik nie znika nawet po tym,
jak już się dostęp do wyciągów ma (w tym systemie "obok"
transakcyjnego).
Podtrzymuję swoją marną opinię o Polbanku.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Kretyński system wyciągów Polbanku