[PROSBA] Krew

Data: 2010-09-11 16:48:59
Autor: to
[PROSBA] Krew
begin Chris
Ja już oddałem po raz pierwszy w życiu.

Niestety jakaś infekcja mnie dopadła. Przeziębienie w sensie. Z tym chyba nie można? Czy można? Sorry za głupie pytanie, ale naprawdę nie wiem.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-11 12:33:43
Autor: amos
Krew
On 11 Wrz, 18:48, to <t...@abc.xyz> wrote:
Niestety jakaś infekcja mnie dopadła. Przeziębienie w sensie. Z tym chyba
nie można? Czy można? Sorry za głupie pytanie, ale naprawdę nie wiem.

Wlasciwie krew mozna oddac w kazdym szpitalu czy Centrum Krwiodastwa
podajac nazwisko pacjenta i miejsce do ktorego ma trafic.

Ponizej przydatne informacje dotyczace oddania krwi:
(za http://www.rckik-warszawa.com.pl)

Kandydat na dawcę krwi lub dawca krwi:

    * Kwalifikowany jest przez lekarza do oddania krwi, osocza,
zabiegów aferezy i innych zabiegów na podstawie oceny informacji
zawartych w wypełnionym kwestionariuszu dla dawców krwi, wywiadu
lekarskiego, badania przedmiotowego uwzględniającego wyniki
pomocniczych badań diagnostycznych,
    * W obecności lekarza przed każdym zabiegiem pobrania krwi, osocza
lub innym zabiegiem (w tym m. in. osocza metodą plazmaferezy, krwinek
płytkowych i krwinek białych metodą aferezy automatycznej) wyraża w
kwestionariuszu pisemną zgodę na określony zabieg.
    * Dawca w każdej chwili podczas donacji może wycofać zgodę na
oddanie krwi, a po oddaniu krwi może poinformować, że jego krew nie
nadaje się do przetoczenia.
    * Badanie lekarskie pozwala wykryć szereg sytuacji, w których
oddawanie krwi jest przeciwwskazane. Przeciwwskazania mogą być
bezwzględne, dyskwalifikujące badaną osobę na stałe lub względne
dyskwalifikujące czasowo.
    * Badanie lekarskie poprzedzające pobranie krwi od kandydata na
dawce krwi lub od dawcy krwi obejmuje:
      - wywiad medyczny
      - skrócone badanie przedmiotowe

WYWIAD MEDYCZNY
Wiek

    *
      dawcą może być osoba w wieku od 18 do 65 lat
    *
      w wyjątkowych przypadkach lekarz może wyrazić zgodę na oddanie
krwi przez osobę powyżej 6 roku życia
    *
      dawcy pierwszorazowi do 60 roku życia, powyżej tego wieku po
uzyskaniu zgody lekarza w placówce służby krwi

BADANIE PRZEDMIOTOWE

Lekarz przeprowadza skrócone badanie przedmiotowe kandydata na dawcę
lub dawcy krwi zwracając uwagę na:

1.   Wygląd ogólny

Dyskwalifikuje się osoby, których wygląd ogólny może wskazywać na
pozostawanie pod wpływem alkoholu, narkotyków lub leków oraz nadmierne
pobudzenie psychiczne.

2.   Ciężar ciała

Ciężar ciała nie powinien być mniejszy niż 50 kg

3.   Temperatura ciała

 Temperatura ciała, która mierzona jest pod pachą nie powinna
przekraczać 37oC

4.   Tętno

Tętno powinno być miarowe o częstotliwości od 50 do 100 uderzeń na
minutę

5.   Ciśnienie tętnicze

Wartości ciśnienia tętniczego nie powinny przekraczać:

180 mm Hg dla ciśnienia skurczowego

100 mm Hg dla ciśnienia rozkurczowego

6.   Węzły chłonne

Szczególną uwagę należy zwrócić na stan obwodowych węzłów chłonnych
przede wszystkim szyjnych, karkowych, nadobojczykowych i pachowych,
powiększenie obwodowych węzłów chłonnych stanowi przeciwwskazanie do
pobrania krwi aż do wyjaśnienia przyczyny ich powiększenia.

7.   Zmiany skórne

Okolica miejsca wkłucia do żyły powinna być wolna od jakichkolwiek
zmian chorobowych.

--
amos

Data: 2010-09-11 19:13:31
Autor: spammtrapp
[PROSBA] Krew
W dniu 2010-09-11 18:48, to pisze:
[...]

Zawsze lekarz ocenia.

Data: 2010-09-11 19:43:15
Autor: MadMan
[PROSBA] Krew
Dnia Sat, 11 Sep 2010 19:13:31 +0200, spammtrapp napisał(a):

Niestety jakaś infekcja mnie dopadła. Przeziębienie w sensie. Z tym chyba
nie można? Czy można? Sorry za głupie pytanie, ale naprawdę nie wiem.

Zawsze lekarz ocenia.

Od chorego raczej nie wezmą. Nie ma sensu iść moim zdaniem z
przeziębieniem. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-09-12 10:51:37
Autor: Chris
[PROSBA] Krew
[...]

Chyba nie ale i tak jak ktoś pisał o tym decyduje lekarz.

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

Data: 2010-09-12 15:48:01
Autor: JanKo
[PROSBA] Krew
Agent to nadaje:
Niestety jakaś infekcja mnie dopadła. Przeziębienie w sensie. Z tym
chyba nie można? Czy można? Sorry za głupie pytanie, ale naprawdę nie
wiem.

Oddać można prawie zawsze ale nie ma takiej potrzeby. Oddasz później, kiedy będziesz w dobrej formie. Oddawana krew prawie nigdy nie trafia bezpośrednio do wskaznego pacjenta. Pacjent dostanie właściwą krew z banku krwi a jego zasoby zostaną uzupełnione od Ciebie.
Pełnowartościowe produkty krwiopochodne można produkować nawet z krwi zarażonej HIV więc przeziebienie nie jest czynnikiem dyskwalifikującym. Chodzi jedynie o Twój dyskomfort bo to jednak osłabia organizm który ma akurat swoje problemy.

Data: 2010-09-12 16:34:45
Autor: kogutek
[PROSBA] Krew
Agent to nadaje:
> Niestety jakaĹ&#65533; infekcja mnie dopadĹ&#65533;a. PrzeziÄ&#65533;bienie w sensie. Z tym
> chyba nie moĹźna? Czy moĹźna? Sorry za gĹ&#65533;upie pytanie, ale naprawdÄ&#65533; nie
> wiem.

OddaÄ&#65533; moĹźna prawie zawsze ale nie ma takiej potrzeby. Oddasz później, kiedy bÄ&#65533;dziesz w dobrej formie. Oddawana krew prawie nigdy nie trafia bezpoĹ&#65533;rednio do wskaznego pacjenta. Pacjent dostanie wĹ&#65533;aĹ&#65533;ciwÄ&#65533; krew z banku krwi a jego zasoby zostanÄ&#65533; uzupeĹ&#65533;nione od Ciebie.
PeĹ&#65533;nowartoĹ&#65533;ciowe produkty krwiopochodne moĹźna produkowaÄ&#65533; nawet z krwi zaraĹźonej HIV wiÄ&#65533;c przeziebienie nie jest czynnikiem dyskwalifikujÄ&#65533;cym. Chodzi jedynie o TwĂłj dyskomfort bo to jednak osĹ&#65533;abia organizm ktĂłry ma akurat swoje problemy.

To jak można oddać później to niech odda ten co mu operację będą robili.
Dostanie 4 jednostki ( średnio po 200 zł za jednostkę) to jest winny 8 stów albo
5 jednostek. Po takim apelu może pójść z 20 osób i każdy odda po ćwiartce. A w
czasie operacji może się okazać ze nie było potrzeby dolania do niego krwi. To
ktoś jest łyknięty 2 tysiące. Centrum Osocza czy jak to się nazywa, należące do
kilku polityków musi mieć co przerabiać żeby właściciele dobrze zarabiali. --

Data: 2010-09-12 18:53:12
Autor: JanKo
[PROSBA] Krew
Agent kogutek nadaje:
To jak można oddać później to niech odda ten co mu operację będą
robili.

Po co później? Skoro już jest na stole to niech mu w zamian za krew nerkę pobiorą w rozliczeniu, skoro nie wozi swojej krwi w samochodzie.

Data: 2010-09-12 19:38:58
Autor: kogutek
[PROSBA] Krew
Agent kogutek nadaje:
> [...]

Po co później? Skoro już jest na stole to niech mu w zamian za krew nerkę pobiorą w rozliczeniu, skoro nie wozi swojej krwi w samochodzie.
O depozycie i kredycie nigdy nie słyszałeś? Co za różnica czy pieniądze krew
albo kartofle. Jesteś młody i zdrowy to deponujesz ile chcesz. Zdeponujesz 100
litrów to możesz biednemu w potrzebie podarować  a bogatemu sprzedać. Jak nie
zdeponowałeś to możesz kupić od kogoś lub od Stacji Krwiodawstwa. Możesz też
pożyczyć od Stacji ale wtedy jak w kredycie musisz oddać więcej. Tylko dupki
liczą na jałmużnę. Ten motocyklista jest zapewne stosunkowo młody. Jak by od
trzech lat oddał dla siebie z 3 litry krwi to by nie było w tej chwili żadnego
żebractwa. A jak by, odpukać w niemalowane drewno, wykitował w czasie operacji.
To wszystko co się nadaje na części zamienne dla innych należy od trupa zabrać.     --

Data: 2010-09-12 19:56:54
Autor: J.F.
[PROSBA] Krew
On Sun, 12 Sep 2010 19:38:58 +0200,  kogutek wrote:
[...]

Ale co to za socjalizm - zabrac ? Odkupic od spadkobiercow.
I sprzedac na przetargu - zobaczymy kto da wiecej :-)

J.

Data: 2010-09-12 20:16:41
Autor: kogutek
[PROSBA] Krew
On Sun, 12 Sep 2010 19:38:58 +0200,  kogutek wrote: >Ten motocyklista jest zapewne stosunkowo młody. Jak by od
> [...]

Ale co to za socjalizm - zabrac ? Odkupic od spadkobiercow.
I sprzedac na przetargu - zobaczymy kto da wiecej :-)

Nie można dziedziczyć czyjejś nerki. Z urzędu po śmierci powinna należeć do
skarbu państwa.

Data: 2010-09-12 20:26:26
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[PROSBA] Krew
W dniu 2010-09-12 20:21, J.F. pisze:
[...]

Zdziwiony? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-09-13 12:47:33
Autor: Bartłomiej Kacprzak
[PROSBA] Krew

Użytkownik "kogutek" <kogutek4@vp.pl> napisał w wiadomości news:7d75.000000b8.4c8d1032newsgate.onet.pl...
[...]
ALe pieprzysz glupoty, krew mozna maksymalnie przechowywac 28 dni, osocze zamrozone maks 3 lata.
To co chcesz zdeponowac??

Znaffca nastepny.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-09-13 17:00:15
Autor: kogutek
[PROSBA] Krew

> [...]
ALe pieprzysz glupoty, krew mozna maksymalnie przechowywac 28 dni, osocze zamrozone maks 3 lata.

Jak zaniesiesz pieniądze do banku i za dwa lata je wypłacasz to dostajesz te
same banknoty co zaniosłeś czy inne? --

Data: 2010-09-13 19:18:53
Autor: Artur Maśląg
[PROSBA] Krew
W dniu 2010-09-13 17:00, kogutek pisze:
[...]
(...)
[...]

LOL - porównujesz krew do pieniędzy? Może zdeponuj swoje nasienie w
Banku Nasienia i później poproś dla partnerki wypłatę w dowolnych
'banknotach'? Inna sprawa, że jako dawca nasienia miałbyś szansę na
dobry zarobek - jak Twoje walory zostałyby zaakceptowane, to miałbyś
szansę nawet na 750PLN za seans. 4x w miesiącu to 3kPLN.
Spróbuj:
http://www.bank-nasienia.com/
:)

Data: 2010-09-13 20:51:54
Autor: kogutek
[PROSBA] Krew
> [...]

dobry zarobek - jak Twoje walory zostałyby zaakceptowane, to miałbyś
szansę nawet na 750PLN za seans. 4x w miesiącu to 3kPLN.

Jak nie ogarniasz tego co czytasz to pytaj. Wytłumaczę. Teraz jest tak samo.
Nikt nie dostaje własnej krwi. Oddana wpada w jakąś czarną dziurę. A jak by była
oddawana imiennie, na siebie. To oddałeś 10 lat temu 2 litry to masz w depozycie
2 litry. Nie zużyjesz w czasie swojego życia jesteś honorowym krwiodawcą.
Potrzebujesz więcej niż dwa litry to Ci pożyczą. Będzie z czego. Znajdź sobie w
internecie wykres na którym przedstawiono ilu ludzi i w jakim wieku żyje w
Polsce. Jak by co drugi oddał w ten sposób krew, dla siebie. To by krwi było do
oporu. Nadwyżki można by eksportować żeby w razie kłopotów można było kupić za
granicą. Dobrze by było jak byś nie oceniał innych względem siebie. Jak Ty
możesz 4 razy w miesiącu to współczuję twojej żonie. Albo tobie, bo musisz mieć
przez rogi problemy z wejściem do bramy. --

Data: 2010-09-13 21:34:41
Autor: Artur Maśląg
[PROSBA] Krew
W dniu 2010-09-13 20:51, kogutek pisze:
[...]

Niczego mi tłumaczyć nie musisz, tym bardziej, że wypisujesz brednie.
Jeszcze Ci ktoś w to uwierzy.

Nikt nie dostaje własnej krwi. Oddana wpada w jakąś czarną dziurę. A jak by była
oddawana imiennie, na siebie. To oddałeś 10 lat temu 2 litry to masz w depozycie
2 litry.

Krew w banku to nie jest prywatna własność, czy towar w gospodarce
wolnorynkowej. Ciekawe co zrobisz z ludźmi, którzy nie mogą krwi oddać
z różnych przyczyn.

Nie zużyjesz w czasie swojego życia jesteś honorowym krwiodawcą.
Potrzebujesz więcej niż dwa litry to Ci pożyczą. Będzie z czego.

Pożyczanie krwi? Na procent, czy też chcesz lombard otworzyć? Może
jeszcze sklasyfikujesz ludzi wg potencjalnych dawców i biorców?
Pewnie musiałbyś jakiś przelicznik wartości przyjąć - AB+ będzie
10x mniej warty niż 0-.

[...]

Nikt Ci nie przeszkadza w promowaniu takich pomysłów. Na szczęście nikt
przy zdrowych zmysłach nie pozwolił na takie mechanizmy obracania
krwią, czy narządami.

Nadwyżki można by eksportować żeby w razie kłopotów można było kupić za
granicą.

Z całą pewnością. Poczytaj trochę o grupach krwi, RH itd. oraz ich
rozkładzie geograficznym.

Dobrze by było jak byś nie oceniał innych względem siebie. Jak Ty
możesz 4 razy w miesiącu to współczuję twojej żonie. Albo tobie, bo musisz mieć
przez rogi problemy z wejściem do bramy.

To co napisałeś świadczy dokładnie o Twoim podejściu do
zagadnienia/dyskusji i świadomości poruszanych tematów. W żadnym
miejscu nie pisałem, że możesz 4 razy w miesiącu, ale jak widać nawet
nie czytasz przytoczonych materiałów/linków, za to dokładnie wiesz
co kto miał na myśli przed lekturą takowych. Wyjaśnię, że w ogóle
mnie nie interesowało czy możesz i ile możesz, ale bank nasienia
dopuszcza maksimum 4 sesje w miesiącu, więc Twoje możliwości ponad
to są nieistotne z punktu widzenia zarobku na nasieniu. Skoro chcesz
krew traktować jak pieniądze, to dostałeś alternatywę. Inna sprawa, że
to też nie do końca była ironia, ponieważ nie ma nic złego, gdy
mężczyzna w pewni sprawny/płodny 'deponuje' swoje nasienie w banku, by
móc je później wykorzystać w sytuacji utraty płodności i chęci
posiadania potomstwa.

Data: 2010-09-14 00:37:08
Autor: kogutek
[PROSBA] Krew
> [...]

mężczyzna w pewni sprawny/płodny 'deponuje' swoje nasienie w banku, by
móc je później wykorzystać w sytuacji utraty płodności i chęci

Widać że bankiem spermy masz doświadczenia. Opisał byś jak tam jest i dlaczego
pozwolili Ci tylko 4 razy w miesiącu. Mnie się nie przyda bo już się
rozmnożyłem. Ale innym pewno tak. --

Data: 2010-09-14 07:40:43
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[PROSBA] Krew
W dniu 2010-09-14 00:37, kogutek pisze:
(...)
[...]

Polska język, trudna język - tłumaczyć dalej nie będę. Szczegóły
znajdziesz w załączonym linku. Jest tam też stosowne wyjaśnienie,
że nie mi pozwolili, tylko takie są zasady.

Mnie się nie przyda bo już się rozmnożyłem. Ale innym pewno tak.

Całe szczęście, że nie zostałeś dawcą. Jeszcze by ktoś nieświadomy
z tego nasienia skorzystał i dopiero byłyby kłopoty...

Data: 2010-09-14 20:51:19
Autor: kogutek
[PROSBA] Krew

Całe szczęście, że nie zostałeś dawcą. Jeszcze by ktoś nieświadomy
z tego nasienia skorzystał i dopiero byłyby kłopoty...

duża ilość moherowych beretów, krzyży, PIS i PO świadczą że Ty się tam ostro
udzielałeś. Aż musieli wprowadzić ograniczenie 4 razy w miesiącu. --

Data: 2010-09-14 21:51:02
Autor: Artur Maśląg
[PROSBA] Krew
W dniu 2010-09-14 20:51, kogutek pisze:
(...)
duża ilość moherowych beretów, krzyży, PIS i PO świadczą że Ty się tam ostro
udzielałeś. Aż musieli wprowadzić ograniczenie 4 razy w miesiącu.

Żałuj, że nie skorzystałeś z oferty - miałbyś chociaż pieniądze :)

Data: 2010-09-15 01:45:55
Autor: BQB
[PROSBA] Krew
W dniu 2010-09-13 19:18, Artur Maśląg pisze:
[...]

Oszustwo:
http://www.google.pl/search?q=www.bank-nasienia.com+opinie&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

Data: 2010-09-15 08:19:32
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[PROSBA] Krew
W dniu 2010-09-15 01:45, BQB pisze:
(...)
Oszustwo:

No proszę, znalazł się zainteresowany ;)

[PROSBA] Krew