"Krew mnie zalewa jak widzę, co wyprawia PiS"

Data: 2010-10-01 02:21:25
Autor: boukun
"Krew mnie zalewa jak widzę, co wyprawia PiS"
Marka Migalskiego krew zalewa - na szczęście nie dosłownie, tylko w przenośni.
Co takiego wyprowadziło z równowagi europosła? Jak zwykle PiS.

"Wciąż dobrze życzę PiS-owi i krew mnie zalewa, jak widzę, co oni wyprawiają" -
czytamy na blogu europosła. Migalski przyznaje, że nadal będzie krytykował
swoich byłych kolegów. I podaje dwa powody.

"Po pierwsze, krytykowałem PiS także w czasach, gdy byłem jednym z pisowców.
Przecież właśnie za krytyczny wobec polityki i strategii Jarosława Kaczyńskiego
list zostałem w końcu wyrzucony z obozu PiS. Więc czy nie byłoby absurdalnym,
gdybym dzisiaj ... zaprzestał dotychczasowej krytyki?" - zastanawia się
europoseł.

Po drugie, Migalski nie ma przekonania, że "prezes jest geniuszem, trzeba tylko
siedzieć cicho i mu nie przeszkadzać, a już zwłaszcza nie krytykować i wszystko
będzie git". "Jak widzę, że szef klubu parlamentarnego PiS jest najmniej
rozpoznawalnym politykiem wśród wszystkich badanych, to o tym dziwactwie piszę,
w nadziei, że ktoś coś z tym zrobi" - ocenia europoseł.

"Jak widzę, że dobry artykuł Kaczyńskiego o sprawach zagranicznych jest palony
przez Rysia Czarneckiego tylko dlatego, że po tym jak był teczkowym Leppera,
zapragnął być teraz specem od spraw międzynarodowych i udawać poważnego
dyplomatę, to o tym piszę, marząc, by takie wpadki nie zdarzały się powtórnie" -
wylicza dalej Migalski.

I dlatego Migalski dalej będzie krytykował PiS. "Mam nadzieję, że to jasne -
nawet dla fanatyków PiS i ludzi, którym miłość do prezesa odebrała rozum i chęć
do samodzielnego myślenia" - dodaje na koniec. Trzymamy kciuki.

mg

źródło: Politykier.pl

artykuł dodany: 2010-09-30 (15:39),

ostatnio modyfikowany: 2010-09-30 (15:53)

http://politykier.pl/kat,1026513,wid,12716201,wiadomosc.html?ticaid=5afb2

Rysiu Czarnecki, teczkowy Samoobrony, he, he...

boukun

"Krew mnie zalewa jak widzę, co wyprawia PiS"