Krew na kaczych lapach !.

Data: 2010-09-30 09:01:21
Autor: cyc
Krew na kaczych lapach !.
Kolejna smierc obciaza sumienie Kaczynskiego . Tym razem jest to tzw. "obronca krzyza " , ktory zostal skopany przez bandyte na Krakowskim Przedmiesciu .
Nie ulega watpliwosci , ze jest to poklosie kaczej hucpy przed prezydenckim palacem , ktora pozwolila na dojsce do glosy upiorom . Kaczynski moze mowic o wielkim szczesciu ze skonczylo sie to "tylko" smiercia jednego czlowieka a nie domowa wojna do ktorej bezrozumnie dazyl .
Nie ulega watliwosci , ze przynajmniej moralnie Kaczynski odpowiada za smierc tego czlowieka bo to jego dzialania i postawa eskalowaly wydarzenia przed palacem aby w koncu doprowadzic do zbrodni . Tam mogl wydarzyc sie kazdy scenariusz i Kaczynski dokosnale o tym wiedzial , ba on na to liczyl . Zawiodl sie o tyle , ze smierc poniusl "tylko " jeden " czlowiek .
Jak dlugo zwolennicy konusa beda wzbraniac sie od uznania go za nienbezpiecznego oblakanca ? . Ile krwi musi sie polac aby w koncu przyznali mowiac : " tak Kaczynski musi byc leczony " ? ......i odpowiedziec za swoje " dokonania " .

cyc

Data: 2010-09-30 09:30:38
Autor: Tomek
Krew na kaczych lapach !.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomoœci news:i81ck5$dfm$1news.onet.pl...
[...]

Zupełnie jakbym czytał jakšœ Trybunę Ludu 30 lat temu... Te same argumenty, takie samo słownictwo... Brakuje tylko słowa "wichrzyciele" - wtedy było bardzo modne.
Tomek

Data: 2010-09-30 16:15:39
Autor: cirrus
Krew na kaczych lapach !.
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4ca43f0a$0$22804$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A fuj, jak możesz bluźnić, że słowa Kaczyńskiego pasują do Trybuny Ludu?

--
stevep

Data: 2010-09-30 19:11:07
Autor: cyc
Krew na kaczych lapach !.

[...]

Az chce sie pytac , komu nastepnemu utoczy krwi prezes po p.Blidzie , 96 osobach katastrofy smolenskiej i po "obroncy krzyza " ?.
Jest " conajmniej moralnie odpowiedzialny za ich smierc " .

cyc

Data: 2010-09-30 17:24:30
Autor: `heÂŽsk
Krew na kaczych lapach !.
On Thu, 30 Sep 2010 09:30:38 +0200, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo?ci news:i81ck5$dfm$1news.onet.pl...
> [...]
> Jak dlugo zwolennicy konusa beda wzbraniac sie od uznania go za > nienbezpiecznego oblakanca ? . Ile krwi musi sie polac aby w koncu > przyznali mowiac : " tak Kaczynski musi byc leczony " ? ......i > odpowiedziec za swoje " dokonania " .

Zupełnie jakbym czytał jakš? Trybunę Ludu 30 lat temu... Te same argumenty, takie samo słownictwo... Brakuje tylko słowa "wichrzyciele" - wtedy było bardzo modne.
Tomek

 bigus to stary komuch ale ma racje.  "ulica" mowi wprost: za smierc tych osob odpowiedzialny
 jest prezes PiS. zadne antki tego nie zmienia.
 tylko chory czlowiek nazywa siebie prezydentem i rozsyla
 do ambasadorow listy uwierzytelniajace fotyge!

Data: 2010-09-30 09:53:34
Autor: MH
Krew na kaczych lapach !.
[...]

=============

No coś ty Cycu !!..  Za grosz patriotyzmu i empatii nie dostrzegam w Twojej
wypowiedzi.  Mało tego , Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy z faktu , iż należy
teraz tego człowieka , stanowiącego jakże wybitny  przykład martyrologii Narodu
Naszego , wynieść na ołtarze!!  Czyżbyś nie zdawał sobię sprawy , że oddał on życie za Wolność Twoją i Moją??  Czyżbyś nie czuł się zobowiązany do choćby
minimum pokory po tym jakże heriocznym czynie obrony naszej największej wartości
, krzyża będącego personifikacją nie tylko Jezusa Chrystusa , ale przede
wszystkim i ponad wszystko największego Polaka jakiego ta Ziemia wydała ?? Och
Panie Cycu jak Pan mógł .. , no jak Pan mógł ?!

MH

Data: 2010-09-30 10:55:30
Autor: awe
Krew na kaczych lapach !.

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000924.4ca441fenewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
burki tylko sobie nie wmawiajcie ze jestescie tacy cool. zwykle z was bydlo. rzezbienie w gownie to zawsze gowniana rzezba
awe

Data: 2010-09-30 12:48:22
Autor: cyc
Krew na kaczych lapach !.

[...]

W istocie , po raz kolejny zagalopowalem sie w swoich ocenach :) .Mysle ,z e pozwolila mi na to ufnosc i naiwnosc wobec ktorej kazdy czlowiek jest bezradny . Ja nieopatrznie zaufalem propagandzie Tuska i Komorowskiego , ktorzy w sposob bezpardonowy rozprawiaja sie z obroncami krzyza , tudziez "najwiekszym Polakiem " ..........poza JPII-gim oczywiscie ale ten ostatni jest wogole poza konkurencja .
Mea culpa !. Otworzyles mi oczy .
Nie wiem jak moglem w tak drastyczny sposob probowac pozbawic Polakow jedynego zyjacego jeszcze dzisiaj autorytetu , jakim jest nasz pan prezes .........nie liczac Macierewicza ale to nieco nizsza liga , choc z szansami na ekstraklase .

cyc

Data: 2010-09-30 11:05:01
Autor: awe
Krew na kaczych lapach !.
E tam lepiej pogadajmy o deficycie Edwarda II Tuskacza. Ciekawsze
awe

Krew na kaczych lapach !.