[Cross] Krew, pot i numer 112, czyli wypadek na �mieszce rowerowej

Data: 2009-08-18 13:01:05
Autor: zcxz
[Cross] Krew, pot i numer 112, czyli wypadek na �mieszce rowerowej
Rafał Wawrzycki wrote:
To tyle w ramach opowiastki o numerze 112 i działalno�ci naszych służb medycznych.
o tym gdzie sie dodzwaniasz na wybierajac 112, "decyduje" operator sieci, ewentualnie BTS's (mozna bez sima sie dodzwonic). ustawia odpowiedni przekaz i tyle.

--
zcxz

Data: 2009-08-18 13:22:34
Autor: Rafał Wawrzycki
Dnia 18 sie 2009 w liœcie [news:h6e1kt$552$1portraits.wsisiz.edu.pl] zcxz [valter@poczta.onet.pl] napisał(a):

o tym gdzie sie dodzwaniasz na wybierajac 112, "decyduje" operator sieci, ewentualnie BTS's (mozna bez sima sie dodzwonic). ustawia odpowiedni przekaz i tyle.

Tylko co mnie to obchodzi jako używajšcego awaryjnie tego numeru? Przecież to ma działać idealnie i jak najszybciej.

--
Pozdrawiam,
Rafał Wawrzycki

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

Data: 2009-08-18 14:49:31
Autor: Sempiterna
[Cross] Krew, pot i numer 112, czyli wypad ek na śmieszce rowerowej

Użytkownik "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:Xns9C6B8811B2361rwawrzyckiwppl193.42.231.152...
Dnia 18 sie 2009 w liście [news:h6e1kt$552$1portraits.wsisiz.edu.pl]
zcxz [valter@poczta.onet.pl] napisał(a):

o tym gdzie sie dodzwaniasz na wybierajac 112, "decyduje" operator
sieci, ewentualnie BTS's (mozna bez sima sie dodzwonic). ustawia
odpowiedni przekaz i tyle.

Tylko co mnie to obchodzi jako używającego awaryjnie tego numeru?
Przecież to ma działać idealnie i jak najszybciej.

Dokładnie tak, nie inaczej! Patrz moja uwaga o pogotach w skrajnych częściach Polski...

Data: 2009-08-18 14:54:38
Autor: zcxz
Rafał Wawrzycki wrote:
Dnia 18 sie 2009 w li�cie [news:h6e1kt$552$1portraits.wsisiz.edu.pl] zcxz [valter@poczta.onet.pl] napisał(a):

[...]

oki to powinno wygladac tak:
- pani odbiera telefon na mapie widzi z jakiego miejsca jest wykonywany
- pyta sie czy to miejsce wypadku. ewentualnie dopytuje sie o szczegoly, o ile sa potrzebne
- na tej samej mapie system jej podpowiada gdzie znajduje sie karetka ze statusem wolna
- karetka jest kierowana do odpowiedniego szpitala

--
zcxz

Data: 2009-08-18 12:20:57
Autor: Mishkin
On 18 Sie, 14:54, zcxz <val...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

I tak niebawem będzie. Projekt idzie pełną parą.
Ale jest wielu operatorów, wiele sprzętu do ogarnięcia. No i GSM nie
daje zbyt dużo możliwości lokalizacyjnych. Nie do tego celu został
stworzony.

Pozdrawiam,
Bartek.

Data: 2009-08-18 14:26:45
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail valter@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

- pani odbiera telefon na mapie widzi z jakiego miejsca jest wykonywany

chyba ewentualnie mogłaby miec informacje, z ktora antena jest polaczona moja komórka.

"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż
najgłośniejszy zew obowiązku." Pablo Picasso

Data: 2009-08-18 19:12:56
Autor: zcxz
Budzik wrote:
chyba ewentualnie mogłaby miec informacje, z ktora antena jest polaczona moja komórka.
a na filmach namierzyc sie da :)
a powaznie to mozna.

--
zcxz

Data: 2009-08-18 18:41:47
Autor: Budzik
[...]

na podstawie?

Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2009-08-18 21:20:08
Autor: Sempiterna

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:18082009.3FFE9351budzik61.poznan.pl...
[...]

Logi operatora. Tam nasz nawet "podrapanie się w jajca"...

Data: 2009-08-18 20:41:47
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail rzopa@amorki.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

a tak powaznie?

Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."
Molier

Data: 2009-08-18 14:22:02
Autor: Mishkin
Krew, pot i numer 112, czyli wypadek na ?mieszce rowerowej
On 18 Sie, 22:41, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:

> Logi operatora. Tam nasz nawet "podrapanie się w jajca"...

a tak powaznie?

Poważnie to np tak:

http://tnij.org/e112

pdf 2,9 MB

Jak coś nie będzie jasne (żeby nie zaśmiecać grupy) służę pomocą via
mail.

Pozdrawiam,
Bartek

Data: 2009-08-18 22:41:48
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail bartosz.brzezinski@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]

http://tnij.org/e112

pdf 2,9 MB

Jak coś nie będzie jasne (żeby nie zaśmiecać grupy) służę pomocą via

Dzieki
Przerazajace...

"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z
książki, nie stosuj systemu Braille'a."  T. Bernard

Data: 2009-08-19 02:49:20
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Krew, pot i numer 112, czyli wypadek na ?mieszce rowerowej

> Logi operatora. Tam nasz nawet "podrapanie się w jajca"...

a tak powaznie?

A tak powaznie, to wlasnie sprawdzilem - wylaczajac wbudowany GPS i
opierajac sie na lokalizacji 'sieciowej' (BTS), GoogleMaps wskazuje
moje polozenie z dokladnoscia do 200-300 metrow. W zabudowie
oczywiscie miejskiej, im dalej w las tym mniej dokladnie, ale i
skrzyzowan mniej.

Data: 2009-08-18 16:18:46
Autor: Sempiterna
[Cross] Krew, pot i numer 11 2, czyli wypadek na śmieszce row erowej

Użytkownik "zcxz" <valter@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6e89q$9hb$1portraits.wsisiz.edu.pl...
Tylko co mnie to obchodzi jako używającego awaryjnie tego numeru? Przecież to ma działać idealnie i jak najszybciej.
(1)
[...]

To naturalne, jak sranie po zjedzeniu... ale widać, komuś bardziej zależy na tym, by np. wpierniczyć sprzedawcy truskawek, czy niewinnemu kierowcy samochodu (vide Toruń)... Przypomniał mi się taki wątek... zgroza, boję się, że się może powtórzyć... to Wrocławiaki przechodzili 6 lat temu...
Uff... ledwo znalazłem
http://groups.google.com/group/pl.regionalne.wroclaw/browse_thread/thread/6071f4f8160737f0
http://wroclaw.naszemiasto.pl/wydarzenia/267103.html

(1) - (prosimy o robienie odstępów między cytatami)

[Cross] Krew, pot i numer 112, czyli wypadek na �mieszce rowerowej