Krew si臋 poleje w Krakowie?

Data: 2010-04-14 09:38:13
Autor: Tomy M.
Krew si臋 poleje w Krakowie?
.... obstawiam 偶e dzisiaj podczas demontracji antypolak贸w
i polak贸w (nie wiem jak okre艣li膰 tych ludzi) poleje si臋 krew.
policja niech dobrze obstawi ten rejon miasta.
Na forach kibic贸w i narodowc贸w wrze.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-14 10:27:58
Autor: Neko
Krew si臋 poleje w Krakowie?
U偶ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa艂

... obstawiam 偶e dzisiaj podczas demontracji antypolak贸w
i polak贸w (nie wiem jak okre艣li膰 tych ludzi) poleje si臋 krew.
policja niech dobrze obstawi ten rejon miasta.
Na forach kibic贸w i narodowc贸w wrze.

Jako Polak wstyd mi za tych co to stoja z transparentami
i krzycza pod Wawelem. WSTYD!

Niech cos jeden z drugim najpierw osiagnie w zyciu,
niech cos dokona, to wtedy ew. moze prostestowac.

Mam nadzieje, ze nie ma wsrod nich studentow
Jagielonki, bo mam duzy szacunek do tej Uczelni.

Data: 2010-04-14 10:35:29
Autor: PaPi
Krew si臋 poleje w Krakowie?
Jako Polak wstyd mi za tych co to stoja z transparentami
i krzycza pod Wawelem. WSTYD!

Ty lepiej znajdz ten artykul w newsweeku czy innym wprost co to sie wczoraj na niego powolywales.
Potem sie zacznij wstydzic.

Data: 2010-04-14 10:39:27
Autor: Neko
Krew si臋 poleje w Krakowie?
U偶ytkownik "PaPi" <1@2.3> napisa艂

Ty lepiej znajdz ten artykul w newsweeku czy innym wprost co to sie wczoraj na niego powolywales.
Potem sie zacznij wstydzic.

Skonfiguruj sobie lepiej czytnik

Odpowiedz wyslalem o godzinie: 9:40, bo ja zawsze
dotrzymuje slowa.

Data: 2010-04-14 10:51:24
Autor: PaPi
Krew si臋 poleje w Krakowie?
[...]

Chlopie. Gdzie tam mowa o NAKAZIE ?
Gdzie tam wywiad Tuska i jego slowa o NAKAZIE ?

Cytuje :
"Nadzieje, ze jednak ruszy, pojawily sie u schylku 2008 roku,
gdy premier Donald Tusk niespodziewanie zasygnalizowal, ze nowe
samoloty specjalne dla rzadu moga zostac zakupione nie w drodze
przetargu, ale na podstawie decyzji Rady Ministrow.
Szef resortu obrony narodowej Bogdan Klich dodawal wowczas, ze w wypadku
UCHWA艁Y rz膮du samoloty moglyby sie pojawic nawet w ciagu
KILKUNASTU tygodni. Nie pojawily sie, bo rzad stracil zapal
do podjecia szybkiej decyzji i przygotowaniem jej obarczyl sam MON. (...)"  "

Wiec gdzie WYWIAD z premierem a nie opinia piszacego artykul w ktorym deklaruje on zakup na mocy NAKAZU ?

Data: 2010-04-14 12:14:12
Autor: Neko
Krew si臋 poleje w Krakowie?
[...]

Wiedzialem ze sie slowek doczepisz. Gdybys mial za grosz honoru to bys przyznal racje.

Wczoraj pisalem z glowy, nie mialem przed soba tekstu. O czym pisalem wyraznie.
Wiec nie moglem zacytowac dokladnie, gdyz nie mam skanera w glowie.

Teraz przytoczylem dokladnie i wynika z tego niezbicie ze znowu TUSK

NIE DOTRZYMAL SLOWA

I to dla mnie jest najbardziej istotne.

Uchwala rzadu na mocy ktorej w ciagu kilkunastu tygodni mialy sie pojawil nowe samoloty.
Mialy, a sie nie pojawily. Ergo: klamstwo.

Mozna to tez potraktowac jako nakaz glownego szefa, aby podwladni cos zrobili.
Mniejsza o to.

Tusk znowu obiecywal i znowu klamal i o to w tej sprawie chodzi.

Przypominam, ze to Tusk stanowi wladze, gdys posiada wiekszosc parlamentarna.

Na tej grupie zaledwie z 5-cioma osobami mozna porozmawiac, a Ty sie nie zaliczasz
niestety do tego grona

Nie sil sie na odpowiedz, bo juz przestaja mnie Twoje
tuskowo-klamliwe wywody interesowac.

Data: 2010-04-14 12:24:06
Autor: PaPi
Krew si臋 poleje w Krakowie?
> [...]
> wyraznie.
> Wiec nie moglem zacytowac dokladnie, gdyz nie mam skanera w glowie.

Ktos kto ma jakiekolwiek pojecie o funkjonowaniu panstwa, a pojecie takie powinien miec tu piszacy, wie ze w Polsce nie ma nic takiego jak NAKAZ premiera.

Teraz przytoczylem dokladnie i wynika z tego niezbicie ze znowu TUSK

NIE DOTRZYMAL SLOWA

Z czego to wynika ? Z komentarza prasowego ?
Jesli pokazesz mi wywiad z premierem, jakies jego wystapienie medialne, w ktorym deklarowal bedzie zakup samolotow w jakims okreslonym czasie - przyznam Ci racje.

I to dla mnie jest najbardziej istotne.
Uchwala rzadu na mocy ktorej w ciagu kilkunastu tygodni mialy sie
pojawil nowe samoloty.
Mialy, a sie nie pojawily. Ergo: klamstwo.

Ale kto powiedzial o tej uchwale rzadu ? Tusk czy dziennikarz ?

Mozna to tez potraktowac jako nakaz glownego szefa, aby podwladni cos
zrobili.

Nie ma takiego trybu wydawania publicznych pieniedzy jak rozporzadzenie.
Zajrzyj do ustawy o zamowieniach publicznych. Jak zaksiegowalbys taki wydatek ?

Mniejsza o to.

Tusk znowu obiecywal i znowu klamal i o to w tej sprawie chodzi.

Alez nie obiecywal i nie klamal. Znajdz jego wypowiedz.

Przypominam, ze to Tusk stanowi wladze, gdys posiada wiekszosc
parlamentarna.

Tusk nie stanowi wladzy. Tusk jako premier jest szefem rady ministrow.

Na tej grupie zaledwie z 5-cioma osobami mozna porozmawiac, a Ty sie nie
zaliczasz
niestety do tego grona

Ty nie rozmawiasz. Ty przemawiasz.

Nie sil sie na odpowiedz, bo juz przestaja mnie Twoje
tuskowo-klamliwe wywody interesowac.

Dawaj linke nie do artykulu gdzie pisze sie o czyms ale do wypowiedzi premiera.
Chetnie przyznam Ci racje jesli bedzie tak, ze Tusk obiecal zakup samolotow w ciagu jakiegos czasu a sie z tego nie wywiazal.

Data: 2010-04-14 12:23:07
Autor: cirrus
Krew si poleje w Krakowie?
U縴tkownik "PaPi" <1@2.3> napisa w wiadomo禼i news:4bc5820dnews.home.net.pl...
[...]
UCHWA rz眃u samoloty moglyby sie pojawic nawet w ciagu
[...]

Daj mu spok骿, 秐ilo mu sie po groch體ce.

--
stevep

Data: 2010-04-14 10:45:56
Autor: boukun
Krew si臋 poleje w Krakowie?

U偶ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hq3ubf$f18$1news.onet.pl...
[...]

Nie ka偶dego 艣wiatowe 偶ydostwo i CIA usadzi u stolca w Polsce, a potem kreuje trendy...
Polak patriota na 100% nie ma na to szans.

boukun

Data: 2010-04-14 10:49:09
Autor:
Krew si poleje w Krakowie?
On Wed, 14 Apr 2010 10:27:58 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Jako Polak wstyd mi za tych co to stoja z transparentami
i krzycza pod Wawelem. WSTYD!

 na tym polega demokracja. wbrew medialnemu wrzaskowi
 podleglej pis tvp lech kaczynski nie byl prezydentem
 wszystkich polakow, a wawel jako wybor miejsca przez
 prezesa pis jest naigrywaniem sie z tej smierci.

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr骻 poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-14 10:32:37
Autor: boukun
Krew si臋 poleje w Krakowie?

U偶ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hq3s38$87p$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Znaczy narodowcy z kibolami razem przeciwko syjonistycznym socjalizdom z PiSu?

boukun

Data: 2010-04-14 16:21:19
Autor: MH
Krew si� poleje w Krakowie?

Znaczy narodowcy z kibolami razem przeciwko syjonistycznym socjalizdom z PiSu?

boukun
========================

Po jasn choler wdajesz si w dyskusj ze zindoktrynowanym facetem?? Pieniactwo
, to sens ich 縴cia. Staram si z takimi nie wdawa w dyskusj .. Czasami nerwy
puszczaj i podejmuj pr骲y polemiki... Efekt ... , zero argument體 i hektolitry
pomyj na adwersarza. Niestety , to nie s partnerzy do rozmowy !!

MH

Data: 2010-04-14 11:12:18
Autor: Jacek23
Krew si臋 poleje w Krakowie?
Tylu szefow najwazniejszych panstw na swiecie, w jednym miejscu, o jednej porze.......to chyba troche nie bezpieczne, wspaniala gradka dla kilku "ugrupowan".
Obym sie mylil.

jacek23@post.pl  gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2010-04-14 15:08:46
[...]