Kriejting histoy tugede(oficjal.tłumac.Creating History Together

Data: 2009-12-21 08:52:21
Autor: ..Aldi..
Kriejting histoy tugede(oficjal.tłumac.Creating History Together
albo ja jakiś dzisiaj niewyspany jestem,
albo sposób przedstawienia myśli w tym mailu jest jakiś niezrozumiały
dla mnie...

widzę dla siebie takie wyjścia: albo czas na jakieś psychotropy albo
na powrót do szkoły, a może czytać to po paru piwach?...

Data: 2009-12-21 10:07:25
Autor: Cavallino
Użytkownik "..Aldi.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hgn7vb$buj$1news.interia.pl...
[...]

NIe, kretyn z Elbląga znów dał znać o sobie.
Nawet nie sprawdzałem, takie założenie.

Kriejting histoy tugede(oficjal.tłumac.Creating History Together