Krocze dej

Data: 2010-03-09 14:38:23
Autor: Hans Kloss
Krocze dej
"Po raz piąty odbędzie się Krocze Day! - informowały gazety, a w
szczególności "Wiodący Tytuł Prasowy" i oczywiście "Hedonka".[...]Tam
są gołe kobiety! - jęknął. - I prezentują zwiedzającym swoje....
Swoje...
- Krocza - dokończyła za niego siostra Łukaszka. - Trzeba odczarować
to słowo. Jesteś już przecież pełnoletni! Czego ty się wstydzisz do
cholery! [...]
- To tu? - przerwał jej jakiś facet. - To tu można bzyknąć za darmo?
- No wie pan - oburzyła się siostra.
- No przecież chodzą baby z gołymi tymi, no...
- Kroczami! Odczarujmy to słowo! Jest Dzień Krocza!
- Super - ucieszył się facet. - Wreszcie coś dla ludzi. Lubię takie
święta.[...]
- O, przepraszam - wybąkał i zrobiło mu się głupio, gdy zobaczył, że
wpadł na jakiegoś pana, który trzymał w ręku białą laskę.
- Och jej - powiedział pogodnie niewidomy. - Gdyby był pan tak
uprzejmy i zaprowadził mnie pod mój dom...
- Pan chodzi sam? Nie widząc???
- Mieszkam tu już tyle lat, że znam tą okolicę na pamięć. Poznaję
gdzie jestem po dźwiękach, zapachach, dotyku. Ale boję się, że teraz
pobłądziłem - niewidomy uniósł nos do góry i kilka razy wciągnął
głośno powietrze. - Nie pamiętam, żeby w okolicy był sklep rybny"

Całość na : http://brixen.salon24.pl/162357,krocze-day

Wiem od zawsze że lewacy są ciężko pierdolnięci  ale przyznam że nie
miałem bladego pojęcia do jakiego stopnia ten ich pierdolec  jest
zaawansowany. Przecież ich trzeba izolować od normalnych ludzi i
trzymać jak zwierzęta w klatkach! I jeszcze jeden z drugim bełkoce coś
o "afirmacji kobiecości"- afirmacji w takiej mianowicie formie, że się
owa kobiecość (na razie wirtualnie) rozkraczy i pizdę na widok
publiczny wystawi.
J-23

Data: 2010-03-09 23:56:51
Autor: Slawek SWP
Krocze dej
Użytkownik Hans Kloss napisał:
[...]
Całość na : http://brixen.salon24.pl/162357,krocze-day
> [...]

Cudne!

--
Sławek SWP
Skąd wiadomo, że PiS wpadł na trop - w komisji(?) Bo przewodniczący wyłączył mikrofony!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-03-10 11:29:22
Autor: mkarwan
Krocze dej
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hn6jsh$occ$1atlantis.news.neostrada.pl...
Całość na : http://brixen.salon24.pl/162357,krocze-day
Cudne!

Nooooo!

Data: 2010-03-10 21:24:36
Autor: Adam
Krocze dej

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hn6jsh$occ$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

Cudne!

Odgrzewane.
Jakieś pół wieku był taki kawał:
"Przechodzi niewidomy koło sklepu rybnego i mówi:
- Cześć, dziewczynki!"
AC

Data: 2010-03-10 05:06:10
Autor: Panslavista
Krocze dej

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:c3c8f3ce-183f-4a67-8f67-67673e649dc8a18g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Widać, że byłeś zachwycony - zapach śledzia ciągnie się za tobą.

Data: 2010-03-10 10:25:33
Autor: *heÂŽsk*
Krocze dej
On Tue, 9 Mar 2010 14:38:23 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

"Po raz piąty odbędzie się Krocze Day! - informowały gazety, a w
szczególności "Wiodący Tytuł Prasowy" i oczywiście "Hedonka".

 1. poszukaj na googlach co oznacza hedonizm
 2. od dawna twierdze, ze ta cala kampania walki o parytety czy
    rownosc plci to skutek oszolomstwa feministek
 3. co takiego we lbach ma lewica ze popiera tego typu zboczenia ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-10 12:19:07
Autor: cytryna
Krocze dej
ciach-
 3. co takiego we lbach ma lewica ze popiera tego typu zboczenia ?
--   HeSk

GWno panie HeSk, dwadzieścia lat nawarstwionego GWna w pustych łbach parobasów,
blokersów, kryminalistów, aferzystów, cudaków oraz miłośników PO (dawniej KLD,
UW,UB,SB,PZPR,WSI,IW,ZSL,KOR).

Data: 2010-03-10 22:37:32
Autor: matusm
Krocze dej

[...]