Krocze dej

Data: 2010-03-10 05:06:10
Autor: Panslavista
Krocze dej

"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:c3c8f3ce-183f-4a67-8f67-67673e649dc8a18g2000yqc.googlegroups.com...
"Po raz piąty odbędzie się Krocze Day! - informowały gazety, a w
szczególności "Wiodący Tytuł Prasowy" i oczywiście "Hedonka".[...]Tam
są gołe kobiety! - jęknął. - I prezentują zwiedzającym swoje...
Swoje...
- Krocza - dokończyła za niego siostra Łukaszka. - Trzeba odczarować
to słowo. Jesteś już przecież pełnoletni! Czego ty się wstydzisz do
cholery! [...]
- To tu? - przerwał jej jakiś facet. - To tu można bzyknąć za darmo?
- No wie pan - oburzyła się siostra.
- No przecież chodzą baby z gołymi tymi, no...
- Kroczami! Odczarujmy to słowo! Jest Dzień Krocza!
- Super - ucieszył się facet. - Wreszcie coś dla ludzi. Lubię takie
święta.[...]
- O, przepraszam - wybąkał i zrobiło mu się głupio, gdy zobaczył, że
wpadł na jakiegoś pana, który trzymał w ręku białą laskę.
- Och jej - powiedział pogodnie niewidomy. - Gdyby był pan tak
uprzejmy i zaprowadził mnie pod mój dom...
- Pan chodzi sam? Nie widząc???
- Mieszkam tu już tyle lat, że znam tą okolicę na pamięć. Poznaję
gdzie jestem po dźwiękach, zapachach, dotyku. Ale boję się, że teraz
pobłądziłem - niewidomy uniósł nos do góry i kilka razy wciągnął
głośno powietrze. - Nie pamiętam, żeby w okolicy był sklep rybny"

Całość na : http://brixen.salon24.pl/162357,krocze-day

Wiem od zawsze że lewacy są ciężko pierdolnięci  ale przyznam że nie
miałem bladego pojęcia do jakiego stopnia ten ich pierdolec  jest
zaawansowany. Przecież ich trzeba izolować od normalnych ludzi i
trzymać jak zwierzęta w klatkach! I jeszcze jeden z drugim bełkoce coś
o "afirmacji kobiecości"- afirmacji w takiej mianowicie formie, że się
owa kobiecość (na razie wirtualnie) rozkraczy i pizdę na widok
publiczny wystawi.
J-23

Widać, że byłeś zachwycony - zapach śledzia ciągnie się za tobą.

Krocze dej