Krok w dobrym kierunku

Data: 2011-11-27 09:30:49
Autor: jadrys
Krok w dobrym kierunku

Widać że PiS zaczyna obierać kurs na uczciwość, pracowitość i rzetelność, a nie nam karierowiczostwo:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/pis-ma-nowego-wiceprezesa-to-byly-szef-cba,1726950,2943

Data: 2011-11-27 09:49:00
Autor: Buba
Krok w dobrym kierunku
Dnia Sun, 27 Nov 2011 09:30:49 +0100, jadrys napisa³(a):

Widaæ ¿e PiS zaczyna obieraæ kurs na uczciwo¶æ, pracowito¶æ i rzetelno¶æ, a nie nam karierowiczostwo:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/pis-ma-nowego-wiceprezesa-to-byly-szef-cba,1726950,2943

Nie rozsmieszaj z samego rana! Gdzie widzisz kurs na "uczciwo¶æ,
pracowito¶æ i rzetelno¶æ"? Jeden wiceprezes zimy nie czyni, a tym bardziej
by³y agent.

Buba

Data: 2011-11-27 09:56:40
Autor: jadrys
Krok w dobrym kierunku
W dniu 2011-11-27 09:49, Buba pisze:
Dnia Sun, 27 Nov 2011 09:30:49 +0100, jadrys napisał(a):

Widać że PiS zaczyna obierać kurs na uczciwość, pracowitość i
rzetelność, a nie nam karierowiczostwo:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/pis-ma-nowego-wiceprezesa-to-byly-szef-cba,1726950,2943
Nie rozsmieszaj z samego rana! Gdzie widzisz kurs na "uczciwość,
pracowitość i rzetelność"? Jeden wiceprezes zimy nie czyni, a tym bardziej
były agent.

Buba

Ten wiceprezes to pierwszy krok (mam nadzieję) w kierunku uczciwości.
Owszem - agent, ale agent w służbie Polsce i uczciwym Polakom..

Data: 2011-11-27 10:06:51
Autor: Buba
Krok w dobrym kierunku
Dnia Sun, 27 Nov 2011 09:56:40 +0100, jadrys napisa³(a):

[...]

Ten wiceprezes to pierwszy krok (mam nadziejê) w kierunku uczciwo¶ci.
Owszem - agent, ale agent w s³u¿bie Polsce i uczciwym Polakom..

Jeste¶ naiwny. Kamiñski to pionek postawiony na szachownicy przez
prezesa.Bez zgody prezesa Kamiñski nawet nie pu¶ci b±ka. Buba

Data: 2011-11-27 20:51:30
Autor: jadrys
Krok w dobrym kierunku
W dniu 2011-11-27 10:06, Buba pisze:

Ten wiceprezes to pierwszy krok (mam nadzieję) w kierunku uczciwości.
Owszem - agent, ale agent w służbie Polsce i uczciwym Polakom..
Jesteś naiwny. Kamiński to pionek postawiony na szachownicy przez
prezesa.Bez zgody prezesa Kamiński nawet nie puści bąka.

Buba

Pożyjemy, zobaczymy. Jak na razie M.Kamiński jest jednym z nielicznych porządnych ludzi w polityce, przynajmniej dla mnie.

Data: 2011-11-28 17:00:04
Autor:
Krok w dobrym kierunku
On Sun, 27 Nov 2011 20:51:30 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Jeste¶ naiwny. Kamiñski to pionek postawiony na szachownicy przez
> prezesa.Bez zgody prezesa Kamiñski nawet nie pu¶ci b±ka.
>
> Buba

Po¿yjemy, zobaczymy. Jak na razie M.Kamiñski jest jednym z nielicznych porz±dnych ludzi w polityce, przynajmniej dla mnie.

 patrzac na jego zyciorys raczej tak.  tak jak pisalem, popadl w niewlasciwe towarzystwo.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-28 23:10:12
Autor: jadrys
Krok w dobrym kierunku
W dniu 2011-11-28 17:00, "<He®Sk>" pisze:
[...]

porzÄ…dnych ludzi w polityce, przynajmniej dla mnie.
  patrzac na jego zyciorys raczej tak.
  tak jak pisalem, popadl w niewlasciwe towarzystwo.

Bez tego towarzystwa nic by nie mógł zrobić. Myślisz że taki Tusk, czy Miller długo utrzymali by go na fotelu szefa CBA?

Data: 2011-11-27 10:27:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Krok w dobrym kierunku

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jasu04$5d4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Agent w służbie PiS i Kaczyńskiego.

Data: 2011-11-27 12:47:32
Autor: bully300
Krok w dobrym kierunku
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

Widać że PiS zaczyna obierać kurs na uczciwość, pracowitość i rzetelność, a nie nam karierowiczostwo:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/pis-ma-nowego-wiceprezesa-to-byly-szef-
cba,1726950,2943

Proszê ciê! Nie przed obiadem!

Data: 2011-11-27 19:00:30
Autor:
Krok w dobrym kierunku
On Sun, 27 Nov 2011 09:30:49 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Widaæ ¿e PiS zaczyna obieraæ kurs na uczciwo¶æ, pracowito¶æ i rzetelno¶æ, a nie nam karierowiczostwo:

http://fakty.interia.pl/fakty-dnia/news/pis-ma-nowego-wiceprezesa-to-byly-szef-cba,1726950,2943

 zarty sobie robisz czy ci znow sie pogorszylo?  zastapienie ziobry kaminskim oznacza kurs na uczciwosc itp itd?
 przeciez to szakale z jednego miotu.   --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-27 20:51:23
Autor: jadrys
Krok w dobrym kierunku
W dniu 2011-11-27 19:00, "<He®Sk>" pisze:
[...]

Ja to inaczej widzę. Nie ma w M. Kamińskim znamion karierowicza, które to cechuje Z. Ziobro.

Data: 2011-11-28 05:21:29
Autor: stevep
Krok w dobrym kierunku
Dnia 27-11-2011 o 20:51:23 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Ja to inaczej widzÄ™. Nie ma w M. KamiÅ„skim znamion karierowicza, które  to cechuje Z. Ziobro.

Czy ten człowiek musi w każdej sprawie tak demonstrować swój idiotyzm?

--
stevep

Data: 2011-11-28 17:00:04
Autor:
Krok w dobrym kierunku
On Sun, 27 Nov 2011 20:51:23 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>   przeciez to szakale z jednego miotu.

Ja to inaczej widzę. Nie ma w M. Kamińskim znamion karierowicza, które to cechuje Z. Ziobro.

 kaminski (mam na mysli szefa cba, mariusza) wydawal sie
 porzadnym facetem. niestety wpadl w glupie towarzystwo
 typu prezes i macierewicz i gra jak mu kaza. szkoda.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-28 23:08:09
Autor: jadrys
Krok w dobrym kierunku
[...]

Masz na to jakieÅ› dowody?

Data: 2011-11-29 10:10:00
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Krok w dobrym kierunku

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jb114i$bsf$1node2.news.atman.pl...
[...]

O jakie dowody pytasz? W/w panowie stanowiÄ… okazjÄ™ do kpin.

BBR

Data: 2011-11-29 13:58:20
Autor: jadrys
Krok w dobrym kierunku
W dniu 2011-11-29 10:10, Pan hrabia Bobrowski pisze:

[...]

O te rozkazy Macierewicza.

Krok w dobrym kierunku