Krokodyl, dodatkowa autoryzacja przelewu.

Data: 2016-03-17 18:37:16
Autor: wiatrak
Krokodyl, dodatkowa autoryzacja przelewu.
"informujemy, że w najbliższym czasie w serwisach bankowości elektronicznej wprowadzone zostaną zmiany podnoszące bezpieczeństwo korzystania z usług Credit Agricole ...

Planowane zmiany obejmÄ…:
  Nowy moduÅ‚ zarzÄ…dzania danymi osobowymi oraz dostÄ™pami do serwisów elektronicznych w zwiÄ…zku z wdrożeniem Serwisu bankowoÅ›ci mobilnej CA24.
  Sposób obsÅ‚ugi komunikatów dotyczÄ…cych bezpieczeÅ„stwa pokazywanych po zalogowaniu do Serwisu internetowego CA24.

Udostępnienie przelewów online dla wszystkich klientów indywidualnych korzystających z haseł SMS lub tokena sprzętowego.

Z powodów bezpieczeństwa dla przelewów online konieczne będzie używanie dodatkowej autoryzacji."

Interesuje mnie szczególnie ta dodatkowa autoryzacja przelewu oprócz hasła sms. Co takiego mogli wymyślić?

Data: 2016-03-18 00:05:26
Autor: Waldek
Krokodyl, dodatkowa autoryzacja przelewu.
W dniu 2016-03-17 o 18:37, wiatrak pisze:

Z powodów bezpieczeñstwa dla przelewów online konieczne bêdzie u¿ywanie
dodatkowej autoryzacji."

Interesuje mnie szczególnie ta dodatkowa autoryzacja przelewu oprócz
has³a sms. Co takiego mogli wymy¶liæ?

Mo¿e trza siê bêdzie prze¿egnaæ ? :)

A swoj± drog± krokodyl nale¿y do grupy nielicznych
bez w³asnej apki mobilnej, wiêc musz± pod±¿aæ za "rynkiem" ;)

Pozdro

Data: 2016-03-18 11:13:16
Autor: BQB
Krokodyl, dodatkowa autoryzacja przelewu.
W dniu 2016-03-17 o 18:37, wiatrak pisze:

> Udostępnienie przelewów online dla wszystkich klientów indywidualnych
> korzystających z haseł SMS lub tokena sprzętowego.

Czy można u nich założyć konto indywidualne i dostać token? Na ich stronie nie ma info, że już nie, ale to wcale nie znaczy, że tak.

Data: 2016-03-23 23:59:10
Autor: Arek
Krokodyl, dodatkowa autoryzacja przelewu.
wiatrak napisa³(a) w wiadomo¶ci: ...
"informujemy, ¿e w najbli¿szym czasie w serwisach bankowo¶ci
elektronicznej wprowadzone zostan± zmiany podnosz±ce bezpieczeñstwo
korzystania z us³ug Credit Agricole ...

Planowane zmiany obejm±:
 Nowy modu³ zarz±dzania danymi osobowymi oraz dostêpami do serwisów
elektronicznych w zwi±zku z wdro¿eniem Serwisu bankowo¶ci mobilnej CA24.
 Sposób obs³ugi komunikatów dotycz±cych bezpieczeñstwa pokazywanych po
zalogowaniu do Serwisu internetowego CA24.

Pewnie musowo klikn±c, bo jak nie to nie przepu¶ci dalej?

Udostêpnienie przelewów online dla wszystkich klientów indywidualnych
korzystaj±cych z hase³ SMS lub tokena sprzêtowego.

Z powodów bezpieczeñstwa dla przelewów online konieczne bêdzie u¿ywanie
dodatkowej autoryzacji."

Interesuje mnie szczególnie ta dodatkowa autoryzacja przelewu oprócz
has³a sms. Co takiego mogli wymy¶liæ?

Pytanie czy masz u nich kredyt? Kiedy ostatnio dzwoni³ do Ciebie nasz
Doradca?
A na serio - obawiam siê, ¿e kolejny bank w imiê "nowoczesno¶ci" dla
gad¿eciarzy spu¶ci swój interfejs na psy.

Arek

Data: 2016-03-24 07:50:30
Autor: wiatrak
[...]

Wydaje mi siê, ¿e oprócz cyferek z smsa trzeba bêdzie wklepaæ jakie¶ swoje has³o.

A przy okazji. Zwraca³em im kiedy¶ uwagê, ¿e skoro cyferki z smsa do przelewu s± jednorazowe, to po jasn± cholerê s± maskowane. Po wpisaniu nie masz mo¿liwo¶ci skontrolowania czy wpisa³e¶ dobrze. To mi powiedzieli, ze tak ma byæ i koniec.
  Rozumiem maskowane has³o wielokrotnego u¿ytku. Inne banki nie ukrywaj± cyferek przy wpisywaniu tego smsa przy przelewie.

Data: 2016-04-09 19:58:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Krokodyl, dodatkowa autoryzacja przelewu.

"wiatrak" nd02ns$fbm$1@node1.news.atman.pl

A przy okazji. Zwraca³em im kiedy¶ uwagê, ¿e skoro cyferki z smsa do przelewu s± jednorazowe, to po jasn± cholerê s± maskowane. Po wpisaniu nie masz mo¿liwo¶ci skontrolowania czy wpisa³e¶ dobrze.

Wpisz gdzie¶ jawnie i Ctrl+C...

To mi powiedzieli, ze tak ma byæ i koniec.

S³usznie -- wróg czuwa!

 Rozumiem maskowane has³o wielokrotnego u¿ytku.

Dlaczego nie login? To¿ ten, kto podpatrzy login, mo¿e zablokowaæ dostêp...

Inne banki nie ukrywaj± cyferek przy wpisywaniu tego smsa przy przelewie.

Ró¿nie bywa.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Krokodyl, dodatkowa autoryzacja przelewu.