Krokodyl, dodatkowa autoryzacja przelewu.

Data: 2016-03-23 23:59:10
Autor: Arek
Krokodyl, dodatkowa autoryzacja przelewu.
wiatrak napisał(a) w wiadomości: ...
"informujemy, że w najbliższym czasie w serwisach bankowości
elektronicznej wprowadzone zostaną zmiany podnoszące bezpieczeństwo
korzystania z usług Credit Agricole ...

Planowane zmiany obejmą:
 Nowy moduł zarządzania danymi osobowymi oraz dostępami do serwisów
elektronicznych w związku z wdrożeniem Serwisu bankowości mobilnej CA24.
 Sposób obsługi komunikatów dotyczących bezpieczeństwa pokazywanych po
zalogowaniu do Serwisu internetowego CA24.

Pewnie musowo kliknąc, bo jak nie to nie przepuści dalej?

Udostępnienie przelewów online dla wszystkich klientów indywidualnych
korzystających z haseł SMS lub tokena sprzętowego.

Z powodów bezpieczeństwa dla przelewów online konieczne będzie używanie
dodatkowej autoryzacji."

Interesuje mnie szczególnie ta dodatkowa autoryzacja przelewu oprócz
hasła sms. Co takiego mogli wymyślić?

Pytanie czy masz u nich kredyt? Kiedy ostatnio dzwonił do Ciebie nasz
Doradca?
A na serio - obawiam się, że kolejny bank w imię "nowoczesności" dla
gadżeciarzy spuści swój interfejs na psy.

Arek

Data: 2016-03-24 07:50:30
Autor: wiatrak
[...]

Wydaje mi się, że oprócz cyferek z smsa trzeba będzie wklepać jakieś swoje hasło.

A przy okazji. Zwracałem im kiedyś uwagę, że skoro cyferki z smsa do przelewu są jednorazowe, to po jasną cholerę są maskowane. Po wpisaniu nie masz możliwości skontrolowania czy wpisałeś dobrze. To mi powiedzieli, ze tak ma być i koniec.
  Rozumiem maskowane hasło wielokrotnego użytku. Inne banki nie ukrywają cyferek przy wpisywaniu tego smsa przy przelewie.

Data: 2016-04-09 19:58:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Krokodyl, dodatkowa autoryzacja przelewu.

"wiatrak" nd02ns$fbm$1@node1.news.atman.pl

A przy okazji. Zwracałem im kiedyś uwagę, że skoro cyferki z smsa do przelewu są jednorazowe, to po jasną cholerę są maskowane. Po wpisaniu nie masz możliwości skontrolowania czy wpisałeś dobrze.

Wpisz gdzieś jawnie i Ctrl+C...

To mi powiedzieli, ze tak ma być i koniec.

Słusznie -- wróg czuwa!

 Rozumiem maskowane hasło wielokrotnego użytku.

Dlaczego nie login? Toż ten, kto podpatrzy login, może zablokować dostęp...

Inne banki nie ukrywają cyferek przy wpisywaniu tego smsa przy przelewie.

Różnie bywa.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Krokodyl, dodatkowa autoryzacja przelewu.