Krokodyle łzy Izraela - prof. Norman Finkelstein

Data: 2015-05-15 08:47:23
Autor: mkarwan
Krokodyle łzy Izraela - prof. Norman Finkelstein
Data: 2015-05-15 09:20:54
Autor: Chiron
Krokodyle łzy Izraela - prof. Norman Finkelstein

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mj44sk$luc$1usenet.news.interia.pl...
https://www.youtube.com/embed/bkJY_sIF9zw

Z iloma ludźmi próbowałem prowadzić dyskusje o Żydach- częstą reakcją są łzy, bluzgi, przyczepianie łatek antysemity. Wystarczy po prostu mówić o Żydach- c o k o l w i e k. Nawet dobrze. Jesli nie jest się Żydem- zaraz ktoś przyczepi łatkę antysemity. I nie dziwiłbym sie , gdyby tak reagowali Żydzi. Jednak często tak reagują Polacy- nie chcący nawet słyszeć o antypolonizmie- w szczególności żydowskim.

--

Chiron

Data: 2015-05-15 09:40:13
Autor: mkarwan
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:55559e0f$0$27506$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To są ludzie, którzy boją się prawdy.

Krokodyle łzy Izraela - prof. Norman Finkelstein